Anonieme BV roddels

willydrama

Well-known member
Seks, drugs en roddel-lol. Zou echt iedereen kunnen zijn of één specifieke persoon ? Raden maar.


- Momenteel terug een volle agenda als retro act, bij deze DJ kon je destijds in de megadancings terecht achter de discobar voor een portie cannabis of synthetische chemicaliën. Minder risico op fouillage aan de deur, iedereen wint.


- Na stevig financieel succes blijft deze zanger weg van elk familiefeest en haalt de neus op voor iedereen die niet voldoet aan zijn succesquota. Muzikale risico's zijn niet aan hem besteed, never change a winning team.


- Van deze gekende voetballer uit de Jupiler League in de jaren '00 hoefde je als liefdespartner niet te veel trouw en loyaliteit verwachten, hij hing 'm er dan ook meermaals in buiten de deur toen ie in een relatie zat.
 
Ik heb er ook eentje

Deze beyondgamer, waarvan de naam klinkt als millygrama maakte de slechtste posts ter wereld waardoor zelfs kindeke jesus moest huilen.
 
Klopt. Ik heb “niet ja” en “niet nee” gezegd.
Ik zei toch dat ik da ging zeggen?
nee, ge zei niet dat ge dat ging zeggen, ge zei het gewoon.
blonde-paris-hilton.gif
 
Roddel: Ik kus al eens graag iemand ongewenst op de mond, alhoewel ik ze veel liever zou binnendraaien.
Wie ben ik?
 
Terug
Bovenaan