Sim SWITCH Animal Crossing: New Horizons

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
acnhulk4a.png


officiële site

release: 20 maart 2020
genre: sim
dev: Nintendo


Animal Crossing 5.

Customise your character and home, and decorate the landscape (with furniture, if you like!), as you create your very own island paradise. Experience a robust new crafting system – collect materials to construct everything from furniture to tools! Enjoy a variety of relaxing activities like gardening, fishing, decorating, interacting with charming NPCs, and more, as classic Animal Crossing experiences come to life in fun new ways within the deserted-island setting.

Up to eight players can reside on an island; four residents of the same island can play together simultaneously on a single system.
Eight players can play together on one player’s island via online multiplayer or local wireless.

 
Hey iedereen,

Mijn dochtertje in animal crossing aan het spelen op de switch.
Maar ze weet niet goed wat ze moet doen.

Momenteel zijn we gewoon wat grondstoffen aan het verzamelen en wat dingens aan het maken.
Ze zit nog maar een paar uurtjes ver.

Iemand wat tips?

Bedankt
 
Zover ik van mijn vrouw heb begrepen is dat het spel. Je kan dingen verzamelen met een netje (insecten), door te graven (fosielen) & door te vissen (vissen). Die je dan aan je museum op het eiland kan schenken. Voor de rest is het een RPG zonder eigenlijk doel. Je eiland/woning/buren organiseren. Bloemen planten en kruisingen maken door ze naast mekaar te planten en zo nieuwe kleuren te bekomen.
 
Je krijgt wel regelmatig/af en toe missies van Tom Nook die je eiland verder ten goede gaan komen, zoals het bouwen van nieuwe gebouwen of nieuwe eilandbewoners helpen met een woonst, ...
 
Zover is ze nog niet. De luchthaven is juist open maar ze heeft geen nintendo online dus ze kan niet op bezoek naar een ander eiland.

Kun je later bruggen bouwen? Want nu kan ze maar op een stukje van het eiland.

En vissen lukt precies ook niet, ze willen niet bijten 😀.
 
Bruggen zijn, dacht ik, voor later. Dat is normaal 1 van de zaken die je vrijspeelt wanneer je verder gaat met de missies van Tom Nook.

En vissen is wat oefenen, mijn vrouw was er ook niet direct mee weg 😂.
 
Zover is ze nog niet. De luchthaven is juist open maar ze heeft geen nintendo online dus ze kan niet op bezoek naar een ander eiland.

Kun je later bruggen bouwen? Want nu kan ze maar op een stukje van het eiland.

En vissen lukt precies ook niet, ze willen niet bijten 😀.
Iets verder in het spel krijg je een poolstok waardoor je over de rivieren kan springen 🙂
 
Zal straks is langst den tom gaan se.

Bedankt voor de reacties
Indien je nintendo online hebt kan je gerust eens langstkomen bij andere spelers. Die kunnen je een ladder/polstok en fruit geven. Je vind op je eentje maar 2 soorten fruit, terwijl er dacht ik 5 zijn + kokosnoten.
Heb het een tijdje nietmeer gespeeld, maar heb wel alles in storage zitten.
 
je moet vooral die tom nook missies doen om je eiland uit te breiden
game zegt niet echt wat je moet doen, dus duurde bij mijn dochter ook ver een maand tegen dat ze zoiets doorhad :)
en die pipo zegt ook maar half wat je moet doen, dus ik heb het persoonlijk gevonden door een guide te volgen ...
nu is haar eiland redelijk compleet en zit ze alles vol te duwen met rommel :')

als je ergens op bezoek gaat, neem dan ook het fruit mee dat je niet hebt, dan kan je dat planten en kan je dat fruit verkopen voor redelijk veel geld :)
zo een poolstok kan je bv ook kopen als je bij iemand langs gaat die de poolstok al heeft. in die winkel kan je dan die zaken kopen
 
Hey,

Momenteel heeft ze de lening voor haar tent afbetaald en zijn ze nu een huis aan het bouwen.
Ook al 2 vissen en een juffee kunnen vangen.

We komen er wel, allen opt gemakske 😀
 
ik weet niet of je online kan, maar in het begin fruit verkopen die niet "native" op je eiland groeit brengt veel geld op
daarmee heb je een mooie boost, ook pompoenen verkopen levert wel wat op ..

als je online kan moet je maar es roepen, dan zet ik het eiland van mijn dochter open.
zij heeft alle fruit en je kan er ook pompoenen, bamboe en kokosnoten plukken :)
 
Zijn ondertussen al een verlaten eiland gaan verkennen en hebben kokosnoten meegenomen en geplant.
Ondertussen hebben we het beginnen van een museum en is er een vogel gestrand op het strand.
 
Zijn ondertussen al een verlaten eiland gaan verkennen en hebben kokosnoten meegenomen en geplant.
Ondertussen hebben we het beginnen van een museum en is er een vogel gestrand op het strand.
Als het die met z’n matrozenpakje is, tegen blijven praten. Die geeft je op den duur een ‘quest’
 
Blijkbaar is die vogel al weg zei men dochter.
Gisteren een geldboom geplant.
En verder wat hout en klompjes liggen zoeken voor de winkel uit te breiden.
Ze heeft ondertussen ook die polstok zodat ze een ander deel van het eiland kan bezoeken.
 
sure, zeg maar wanneer je online bent, dan zet ik het eiland open en stuur ik die dodo code
ga eerst wel es kijken of er nog fruit aan de bomen hangt, want anders ga je niet veel kunnen plukken :)
 
Terug
Bovenaan