Ik heb een android tv met een draadloze azerty keyboard. Wanneer ik iets intyp in een text vakje krijg ik de keyboard met de querty keyboard settings. Het is echter moeilijker dan je denkt om dit goed te krijgen. In de instellingen is de taal gewoon ingesteld naar nederlands en de keyboard is gezet naar nederlands (belgie). Ik krijg ook het azerty virtueel keyboad te zien, dus dat klopt allemaal. Jammer genoeg willen de azerty draadloze keyboards niet meewerken en blijft deze op querty werken. Er zijn namelijk ook geen instellingen als ik bij draadloze apparaturen bekijk onder de logitech keyboard settings, de settings zijn daar trouwens erg basic en eigenlijk is daar zelfs niets om iets aan te passen. Ik gebruik logitech en heb het ook getest met de bleutooth keyboard van action.com
Ik hoop dat jullie daar ervaring mee hebben en of er wel iets aan te doen valt. Het lijkt namelijk nu alsof google de azerty wireless keyboards te zijn vergeten?
Ik hoop dat jullie daar ervaring mee hebben en of er wel iets aan te doen valt. Het lijkt namelijk nu alsof google de azerty wireless keyboards te zijn vergeten?