Maar we moeten toch niet kiezen? We kunnen vanuit België gerust vinden dat Trump een complete malloot is zonder daarvoor voor Harris te moeten kiezen. In mijn ogen moet ge toch wel een beetje vastzitten in het extreme rechtse pad of gewoon niet bijster slim zijn om vanuit België een voorstander van Trump te zijn. Dus ik begrijp niet zo goed waarom je Trump zou goedpraten (niet op u bedoeld) omdat Harris niet uw ideale kandidaat lijkt te zijn. Mij interesseert Harris niks eigenlijk (net zoals heel dat democraten en republikeinen), maar Trump is gewoon een complete dwaas dat het overduidelijk geen ideale kandidaat is.Ik ben niet per definitie pro- Trump ik zie eigenlijk ook niet in waar ik dat schrijf. Ik sta er gewoon zeer neutraal in. Nu dit illustreert weeral de eeuwige herhaling van hetzelfde. Een heel betoog afsteken met waarom niet. Maar dan geen enkel woord reppen over het programma en de invullingen van Harris. Mijn punt was dat we het ondertussen wel weten dat Trump niet deugd maar dat de essentie compleet verloren gaat. Het is me nu nog steeds niet duidelijk waarvoor die Harris staat en waarom zij zo de perfecte kandidaat is. Als je dat allemaal wil camoufleren met u vuurpijlen op de andere kant te richten dan heb ik er toch ook wel mijn bedenkingen bij. En ongeacht, dat hij dat natuurlijk zelf ook heel hard in de hand werkt met al die onnozele uitspraken, het is wel gewoon zo dat de media hier gewoon zonder enige kritische blik in mee gaat.
Laatst bewerkt: