Shooter PC PS4 XBOX America's Army: Proving Grounds

Str8_6

Well-known member
rAkRLlPz_200x200.jpg


release: 1 oktober 2015
genre: FPS
dev: US Army

Op PS4 enkel te downloaden via een US account, maar je kan het dan wel met je gewoon account spelen.

America’s Army: Proving Grounds is the official game of the U.S. Army and part of the highly acclaimed America’s Army game series.

Take on the role of an 11B Infantryman practicing combat maneuvers at JTC Griffin, a fabricated training MOUT (military operations on urban terrain) environment. This training is crucial to your success as part of a Long Range Combined Arms – Recon (LRCA-R) unit, a full spectrum capable team that embarks on special operations missions behind enemy lines.



Niemand hier die dit speelt? Ik heb het vroeger heel veel op pc gespeeld en nu terug begonnen op ps4.

Is toch echt wel een tof spel. Geen grote mappen, geen flashy gadgets. Gewoon basic shooter.
 
Deze nooit gespeeld. Maar destijds moet Americas Army van 1.1 tem 2.4 de game geweest zijn waar ik het meeste uren in gestoken heb. Competitief in clanverband was dit een topper. En nog eens gratis ook. De propaganda nam je er wel bij.
Nostalgie :love2:
 
Deze nooit gespeeld. Maar destijds moet Americas Army van 1.1 tem 2.4 de game geweest zijn waar ik het meeste uren in gestoken heb. Competitief in clanverband was dit een topper. En nog eens gratis ook. De propaganda nam je er wel bij.
Nostalgie :love2:
Hahaja was ook de reden dat ik die nog eens wou spelen.

Jammer genoeg zit the bridge er niet in, maar naar het schijnt komt dat nog.

Voor de rest is er eigenlijk echt niet veel veranderd buiten de graphics wat opgesmukt. En mijn fortnite spelende kinderen zijn er ook zot van. 😁
 
Wist niet dat dat nog bestond. Is dat nog met die unskippable trainingen over tourniquettes en helicopters? :tongue:
Ik had in der tijd wel perfect marksmanship in die sniper training, toen was'k fier ze :laugh:

Zalig theme ook vond ik , zeker vanaf 2:00:love:
 
Wist niet dat dat nog bestond. Is dat nog met die unskippable trainingen over tourniquettes en helicopters? :tongue:
Ik had in der tijd wel perfect marksmanship in die sniper training, toen was'k fier ze :laugh:

Zalig theme ook vond ik , zeker vanaf 2:00:love:
Trainingen kun je nog doen maar zijn niet meer verplicht. Haha juist ja dat was ik vergeten die theoretische examens. 😁😁😁

Na te subscriben heb ik wel een mail gehad van een recruiter van het Amerikaans leger of hij mijn telefoonnummer mocht om me eens te contacteren. 😂
 
Wist niet dat dat nog bestond. Is dat nog met die unskippable trainingen over tourniquettes en helicopters? :tongue:
Ik had in der tijd wel perfect marksmanship in die sniper training, toen was'k fier ze :laugh:
Spel was dan ook ontwikkeld door de US Army als een recutering- en trainings-tool.

Als ik mij niet vergis kon ge ook alleen maar als een US Soldier spelen
 
De ‘oldskool’ versies heb ik nog uren gespeeld op pc, ben toen tot 97 “honor” geraakt, waarbij 100 het maximum was.

2 jaar geleden dan deze versie eens op pc gespeeld, is ook nog leuk. Werkt nu met rangen i.p.v. honor level.
 
Spel was dan ook ontwikkeld door de US Army als een recutering- en trainings-tool.

Als ik mij niet vergis kon ge ook alleen maar als een US Soldier spelen
Is nog zo. Je ziet de tegenstander als terroristen, maar zelf ben je altijd US Soldier.

In 1 van die propagandafilmpjes zag ik gisteren ook dat ze van het Amerikaans leger blijkbaar een E-team heeft die dit spel in competitie speelt.
 
Terug
Bovenaan