Amazon.nl Photos redirect naar .fr

Mantis

Member
Ik test momenteel het Prime lidmaatschap en één van de voordelen is onbeperkte foto opslag.
Wanneer ik dit probeer te openen vanuit mijn profiel op amazon.nl word ik doorverwezen naar de Franse versie van de Photos dienst.
Iemand een idee waar je dit kan wijzigen? Zou het liever in het Nederlands of Engels gebruiken.
 
Ben mij zelf niet bekend met Amazon en of je de taal kan wijzigen, maar mocht dit niet mogelijk zijn dan kan je indien gewenst Google Chrome gebruiken als browser. Deze heeft een functie om andere talen om te zetten naar het Nederlands of Engels.
 
Waarschijnlijk heeft .nl deze functie nog niet zelf in beheer en dan is dat inderdaad gekoppeld aan de franse amazon. Weinig aan te doen, vrees ik, buiten zoals Chill Panda zegt, chrome translate op de pagina's loslaten, maar dan is het nog steeds slecht Nederlands.
 
Bedankt voor de replies.
Helaas heeft de Franse Amazon geen optie om de taal te wijzigen en lijkt op dit moment de ingebouwde browser vertaling inderdaad de beste work-around. Gelukkig is de desktop/mobile app wel volledig Engelstalig.
 
Terug
Bovenaan