Sinds wanneer dat? even uw verkeersregels leren dan. want daar staat op de grond ook geen pijl naar rechts op de grond. dus mag je daar helemaal niet staan om naar rechts af te slaan, je moet gewoon in de rij staan. toegegeven, beetje stom, want op sommige plaatsen is dat wel toegelaten, maar daar is het dan wel aangepast.
bv in Ardooie (streetview geen recente te zien) : links onder is het nog een bus strook, maar dan goeie 50m voor de lichten zijn het gewone stippelstrepen en een pijl naar rechts. Daar mag dat dan weer wel.
Bekijk bijlage 33712
ik denk moest die bestuurder achter hem nooit geclaxonneerd hebben, dat ze het wel door de vingers gezien hebben, maar nu.. kwam vrij agressief over vond ik. want het was meer dan 1x claxonneren.
Ahmed lijkt mij ook wel een kort lontje te hebben.
Bart zie ik gewoon als streng maar rechtvaardig. kijkt ook naar de situatie op zich, gelijk die vrachtwagen daar. kon ook nog extra boete gegeven hebben omdat die in tegenovergestelde richting stond.
Maar daar had die vrachtwagen beter zoals Bart zei: desnoods beetje verder aan de kant.
En dan bij het moment van laden dat die zich goed & correct zet + eventueel seingever voor fietsers tegen te houden.