SnakeGodRovinin
Well-known member
Zijn gemis dat hij niet naar de bakker kan.Dus wat is je punt nu eigenlijk? Je vroeg je af hoe die om eten gaat. In de grotere winkel dan zeker?
Als je 112 belt en gewoon "accident autostraat 12.4 (cijfers in 't engels)" roept, gaan ze in zowat heel de wereld wel weten wat of hoe. En in 't slechtste geval hou je een auto tegen die passeert en die gaat bellen. Net zoals zowat elke niet-Nederlandssprekende toerist in Vlaanderen eigenlijk.
Je moet eens de stap durven zetten om naar een vreemd land te reizen om dat te begrijpen denk ik. Ik heb 14 jaar met de camion gereden in 't buitenland, op sommige plekken ook met handen en voeten moeten uitleggen, paar ongevallen waarbij ik voorbijgangers in scheef-whatever hulp vroeg en toch steeds zonder problemen er uit gekomen. Wat zou een Bulgaar die hier werkt nu niet aan zijn boodschappen raken?
Daar beschaamd voor zijn snap ik eigenlijk niet goed.
Het is donker en je gaat wandelen in China of Rusland, weg van de drukte en er ligt iemand op de grond te creperen van de pijn.
Er staat een bordje met vreemde tekens op, dat je niet kent.
Dat bedoel ik, hé. Niet 'Calle de Respinoza', dat kan iedereen lezen.
Je gaat toch niet naar zo'n land, zonder iets te kennen van hun taal? Zelfs als vrachtwagenchauffeur zou ik mijn bezwaren daar tegen hebben.
.
.

.