GETHEZ
Well-known member
Mezcal is echt wel goed, maar wel straffen toebakGeniet er van! Heb ik ook ooit gehad en is idd wel lekker.
Mijn interesse gaat momenteel weer even naar mescal. Ik wissel nogal regelmatig![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mezcal is echt wel goed, maar wel straffen toebakGeniet er van! Heb ik ook ooit gehad en is idd wel lekker.
Mijn interesse gaat momenteel weer even naar mescal. Ik wissel nogal regelmatig![]()
Hangt er vanaf wat je straf vind. Mescal zit meestal tussen de 45° à 55°, de rum en whisky die ik heb zit eerder rond de 60°Mezcal is echt wel goed, maar wel straffen toebak
Machtig! Hier in de buurt. 'k Zal eens gaan zien.![]()
NET OPEN. Grootste rumshop van België opent winkel in Kortrijk: “Van cocktailrums van 20 euro tot Bielle van 2.849 euro, hier vind je alles”
“Rum is minder hard dan whiskey en veelzijdiger dan cognac of armagnac.” Aan het woord kenner David Dobbelaere (44) uit Kortrijk, die de winkel Rum Stylez opende. Je kan er kiezen uit tot 1.000 soorten rum. Laat je niet afschrikken, als je (nog) niets van rum kent. Proevertjes leren je al heel veel.www.hln.be
Ik zou ook wel eens een fles Mezcal, Tequila of rum willen in huis halen om te proberen. Heb de laatste 2 jaar redelijk wat whisky geprobeerd. Ik heb een aantal merken waar ik wel altijd een flesje van in huis zal hebben. Maar ik heb dat zowat "gezien" en wil graag de horizonten wat uitbreiden. Heb je wat aanraders voor een beginner?En ik ben nog steeds verlekkerd aan mezcal en tequila. Ik heb hier ondertussen al wat toppers van flessen staan!