Proficiat aan alle lopers!
@eniac kan ook een gevolg zijn van onvoldoende hydrateren tijdens de race? Het lijkt me inderdaad wel heel plots te zijn, meestal zie je een gestage toename van je HR. Heb je een idee hoeveel je hebt gedronken? Bij onvoldoende hydratatie gaat inderdaad je HR soms onnoemelijk stijgen terwijl de prestatie hetzelfde blijft/daalt
@eniac kan ook een gevolg zijn van onvoldoende hydrateren tijdens de race? Het lijkt me inderdaad wel heel plots te zijn, meestal zie je een gestage toename van je HR. Heb je een idee hoeveel je hebt gedronken? Bij onvoldoende hydratatie gaat inderdaad je HR soms onnoemelijk stijgen terwijl de prestatie hetzelfde blijft/daalt



Ik let de week voordien wat op qua vettig eten (chips, friet), en 2d ervoor zeker niet te vettig en misschien een pastaatje of rijstgerecht. De dag zelf overdrijf ik altijd, dat weet ik. Maar ik voel me daar beter bij: een sandwich of 6 met confituur 3u voor de loop (te veel!), een banaan en een flesje Aquarius een uur voor de loop (en inderdaad de Dafalgan
afhankelijk van de blessure-du-jour).
Na een klop op training enkele weken geleden op training doe ik geen inspanningen van meer dan een uur zonder dat ik drinken mee heb.