Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel paar loopschoenen heeft de gemiddelde beyondgamer hier.
Momenteel heb ik 1 paar trailschoenen:
Hoka speedgoat 5. Ben ik super content van.
Voor op asfalt heb ik de Hoka Bondi.
Niet slecht, maar ik denk dat er betere zijn.
Was nu aan het denken, voor een 2e paar voor op de weg.
Zou eens asics willen proberen, maar weet nie hoe die in verhouding zijn met de bondi.
Gwn naar een winkel en passen? Of elke keer naar runnerlab?Drie, New Balance Vongo, 1080v11 en Hierro V6. De 1080's waren een miskoop dus die liggen hier ondertussen maar wat en de Hierro's zijn de Trail schoenen. Misschien nog eens een paartje extra voor op de weg zoeken.
Gwn naar een winkel en passen? Of elke keer naar runnerlab?
) Maar gelukkig poste Jim Walmsley net z'n verslag van UTMB, de beste man had iets hogere verwachtingen dan plek 4 maar desondanks toch blijven doorgaan tot in Chamonix!

Maar omdat ik nogal een vervelende maat (47 1/3) heb zijn ze bijna nergens opvoorraad om eens te testen.
Als ik het zo lees vallen die Asics iets kleiner uit?

Hebben die misschien een lagere heeldrop ofzo?En dan nog ne miskoop (online, Under Armour Charged 2) waar ik altijd stijve kuiten van heb en die dus eigenlijk in de vuilbak moeten![]()
Geen idee! ik zal er straks thuis eens nr kijkenHebben die misschien een lagere heeldrop ofzo?

. De kleinste voor 's winters en de grootste voor in de zomer. (De kleinste zitten comfortabeler maar bij heet weer precies net te klein). 1 paar Salomon sense ride 4, zelfde maat als die index maar voelen ruimer. Wel content van, ook als wandelschoen, en goedkoop te vinden online. Upper precies niet zo stevig; gat aan mijn grote teen links en rechts, maar worden niet groter
Hoeveel paar loopschoenen heeft de gemiddelde beyondgamer hier.