Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vannacht de kleine liggen overgeven en vanochtend ik ook maar zo-zo, dus wijselijk geskipt, met pijn in't hart.Morgen lentecorrida in Leuven. Benieuwd hoe het gaat varen bij 17-18° ipv de 'winterse' temperaturen rond Kerst normaal
Ziek geweest enal, dus geen echt doel op de 12k

Twas toch geen 17°Vannacht de kleine liggen overgeven en vanochtend ik ook maar zo-zo, dus wijselijk geskipt, met pijn in't hart.![]()

In het weekend zit de pijplijn echt vol de laatste maanden, merk ik! Duurt echt lang dan.Polar flow wil niet syncen naar Strava. Activiteit is wel overgezet van horloge naar app van Polar flow. Heb al alles geprobeerd: smartphone en horloge opnieuw gestart, in- en uitgelogd op Strava en Polar Flow. Iemand een idee?
Ai ai 4:03, er zal iemand balen. Niet tegenstaande knappe prestatie @eniac![]()

Polar flow wil niet syncen naar Strava. Activiteit is wel overgezet van horloge naar app van Polar flow. Heb al alles geprobeerd: smartphone en horloge opnieuw gestart, in- en uitgelogd op Strava en Polar Flow. Iemand een idee?
In het weekend zit de pijplijn echt vol de laatste maanden, merk ik! Duurt echt lang dan.
Maar heb je ook de onderlinge connectie, in Flow en in Strava, eens uitgeschakeld en weer ingeschakeld? Heel af en toe schakelde Flow die bij mij uit, volgens mij na een update.

Het valt meeAi ai 4:03, er zal iemand balen. Niet tegenstaande knappe prestatie @eniac![]()

) en terwijl dat tot 30K nog relatief ok bleef, werd het vanaf 30K te groot om de 4u te halen. Op 35K heb ik het definitief laten varen en aan de bevoorradingsposten wat korte rust ingebouwd zodat ik wel nog proper zou kunnen finishen.

. Nee, dit was echt wel zeer goed!