Welke schoenen heb je nu misschien al?Met de modder in de bossen zou ik graag een 2e paar lichte trailschoenen kopen (om af te wisselen), het verschil in grip is echt enorm.
Maar een 5e paar loopschoenen kan ik tegenover mezelf niet verantwoorden![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke schoenen heb je nu misschien al?Met de modder in de bossen zou ik graag een 2e paar lichte trailschoenen kopen (om af te wisselen), het verschil in grip is echt enorm.
Maar een 5e paar loopschoenen kan ik tegenover mezelf niet verantwoorden![]()

Ghost 13 (300 km), Ghost 14 (65 km), Skyrise 2 (140 km) Cascadia 15 (50 km)Welke schoenen heb je nu misschien al?![]()
Ghost 13 (300 km), Ghost 14 (65 km), Skyrise 2 (140 km) Cascadia 15 (50 km)
Ghost 12 als eerste paar loopschoenen gekocht vorig jaar, afgelopen lente Ghost 13 bijgekocht en begin zomer Ghost 12 vervangen door Skyrise 2.
Iets later Cascadia 15 gekocht voor TDF en zag in de winkel dat Ghost 14 net uit was, en aangezien die reeks goed zit voor mij heb ik die in een impulsieve bui meteen meegenomen.
Het 4e (excuseer, 3e) paar was al impulsief en kan ik nog steeds niet verantwoorden met maar 100 km / maand in een goeie maand. Straks moet ik schoenen weggooien omdat de zool slecht is wegens ouderdom ipv slijtageGhost 13 en 14 is een andere iteratie van hetzelfde model, dat telt slechts als 1 paar in mijn ogen. Dus heb je eigenlijk slechts 3 maar schoenen en een vierde paar kan je uzelf blijkbaar wel verantwoorden. Voila se, heb ik meteen uw probleem opgelost en kan je nu naar de winkel.

Vandaag laatste echte test gehad voor de marathon binnen 2 weken.
3x5km onder marathon tempo:
1ste 5k: 20:06
2de: 19:51
3de: 19:09
Succes aan iedereen die morgen de 10 miles loopt.

Yep, zaligJuist nog eens van Goldener Oktober genoten met een loopje van kleine 20 km
Ideaal T shirt en shortjes weer!
Morgen weer.
Ik had eigenlijk een rustdag, dus 5k in zone 1 gedaan want met zo’n weer kan ik niet binnen zitten.Hou er wel rekening mee dat die hond, net zoals een persoon, moet opbouwen.Vanmorgen eerste keer gaan lopen met een hond,

) verbeteren, daar had ik in augustus wel voor getekend. Ik tevreden, trainer tevreden. Mij bij een loop/atletiek club aansluiten is de beste keuze geweest die ik had kunnen maken.Zeker en vast! Is de hond van m'n zus en de schoonbroer gaat er geregeld mee lopen, moest er dit weekend op dogsitten daarmeeHou er wel rekening mee dat die hond, net zoals een persoon, moet opbouwen.
Dus loop daar niet ineens 20km mee
Ook neem ik afhankelijk van de warmte water mee voor de hond. Want die kunnen niet zweten. Enkel maar via hun mond en tong verliezen ze warmte.

Net terug van Dwars door Hasselt10K10,8K. Aangekomen in 38:48. 22ste plaats Algemeen klassement en 3de plaats Masters 35.
Het 10km bord gepasseerd op 35:45. Maar Garmin geeft aan dat ik mijn 10km in 36:50 heb gelopen. Ik wil liever het bord geloven
Begin augustus nog overtraind en twee maand later mijn 10K PR met meer dan 1:30 (garmin tijd) verbeteren, daar had ik in augustus wel voor getekend. Ik tevreden, trainer tevreden. Mij bij een loop/atletiek club aansluiten is de beste keuze geweest die ik had kunnen maken.