Wat een schitterende (en soms treurige) berichten hier weer. Erg leuk hoe men motiviatie heeft, verliest, hervindt, of opnieuw begint. Het is allemaal herkenbaar (behalve 100+km lopen, daar herken ik niets van

). Voor mezelf vind ik eindelijk de moed om hier ook nog iets te zetten, aangezien ik echt wel een hele periode totaal geen interesse heb gehad in het lopen, buiten het onderhouden van een basisconditie.
Zoals jullie waarschijnlijk niet wisten loop ik dit jaar ook mee in de 100km kotk, maar dan met de collega's ipv BeyondGaming. Aangezien ik niet sterk ben in het organiseren van leven - job - hobby('s) was er voor bij in 2020 een beetje een veer gebroken. Ik was klaar om de 30km te lopen en die lockdown heeft even mijn humeur en goesting in sport grondig door elkaar gegooid. Tussendoor heb ik nog wel gelopen, maar redelijk doelloos. Langer dan 10 weken heb ik dat niet volgehouden. Nu voor 2021 heb ik mezelf tegen maart sowieso niet klaar gekregen, maar ook dat is zoals verwacht uitgesteld naar september. De opbouw dus voor de wedstrijd binnen 10 dagen was niet bepaald prioritair voor mij. Hoewel ik mag zeggen dat hetgeen ik wel gedaan heb een goede basis gelegd heeft.
Nadat ik van mijn vakantie thuis ben gekomen in juli, merkte ik dat ik nog 6 weken + 1 rustweek overhad, en dat deze editie wel degelijk ging doorgaan. Dus een beetje rekenend op mijn basisconditie heb ik een verkort schema gemaakt van een garmin marathonprogramma met 4 trainingen per week. Het tempo ging niet belangrijk zijn, de duur des te meer. Ik zit nu in de 6de week, en ik heb zonet volgens runalyze 98% van mijn all-time-high gehaald, met nog een laatste lange afstandstraining voor de rustweek. Ik ben erg content dat ik het gehaald heb zonder blessures.
Op deze moment voel ik me wel erg stijf/stram maar ik vermoed dat mijn biercomsumptie van de namiddag niet geholpen heeft met mijn loopje later op de avond, daar ga ik toch evne mee moeten stoppen

...
Binnen 10 dagen loop ik mee op kotk en zal ik wuiven naar alle BG leden, ik kijk er al hard naar uit!