sinds het standaard bij iedereen uit staat om daar aan deel te nemen, zie ik toch veel minder flybysKunt toch al kijken wie ge gepasseerd zijt bij flybys.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sinds het standaard bij iedereen uit staat om daar aan deel te nemen, zie ik toch veel minder flybysKunt toch al kijken wie ge gepasseerd zijt bij flybys.

Ah, was me nog niet opgevallen. Ik ben daar sowieso niet mee bezig.sinds het standaard bij iedereen uit staat om daar aan deel te nemen, zie ik toch veel minder flybys![]()
Die haar verhalen met haar hallucinaties tijdens ultra’s zijn ook altijd lachen.Ik ben trouwens een enorme fan van Courtney Dauwalters, dat is nu eens echt mijn droomvrouw. Fenomenale atlete, zonder weerga bij de vrouwen, klopt zelfs 99% van de mannen. Daarbovenop vind ik dat nu eens echt een knappe met een waanzinnige glimlach.

zijn er al dingen gelekt over de fenix 7? hier ook aan het sparen!Benieuwd voor hoeveel de Fenix 7 op de markt zal komen. Ik spaar de ecocheques alvast op![]()

): gpx importeren in komoot, en dan puur op voice (heb nu mijn gsm geen mini jack meer heeft van die bone conduction oortjes gekocht; aftershokz openmove, wel aangenaam zo zonder iets in of op mijn oren).Ah, de optie bestaat nog? Ik dacht iets gelezen te hebben dat het afgeschaft was omwille van privacy redenen.sinds het standaard bij iedereen uit staat om daar aan deel te nemen, zie ik toch veel minder flybys![]()
Ik dacht een tijdje terug in het nieuws gelezen te hebben dat er veel militairen waren die Strava gebruikten en door de (oude) standaardinstellingen iets te veel informatie prijs gaven (om hoe laat ze waar zijn, waar de paden zijn, in- en uitgangen liggen, etc ...)Dit is zo'n feature die met de beste bedoelingen ter wereld gekomen is maar vooral toch door creeps kan misbruikt worden![]()
dat was volgens mij voornamelijk door de jaarlijkse global heatmap, ook activiteiten die privé staan worden op die heatmap gezet.Ik dacht in het nieuws gelezen te hebben dat het in opspraak kwam omdat er veel militairen waren die Strava gebruikten en zo iets te veel gevoelige informatie prijsgaven (om hoe laat ze waar zijn, waar de paden zijn, in- en uitgangen liggen, etc ...)
Yes, dat was het. Andere functie, maar toont wel aan dat ze heel bewust moeten omgaan met onze data & privacy.dat was volgens mij voornamelijk door de jaarlijkse global heatmap, ook activiteiten die privé staan worden op die heatmap gezet.
Als je dus een rondje vind ergens in de woestijn, kan het zijn omdat er een militaire basis is
Jasje en schoenen zijn enige 2 zaken die bij mij niet van Decathlon komen.Wat voor jasjes dragen jullie allemaal? ik draag zelden een jas om te lopen maar nu de temperaturen rond het vriespunt hangen en het toch durft te regenen is het toch stillaan een must.
Als het meer is dan motregen, check ik buienradar om te zien wanneer het stopt / mindertWat voor jasjes dragen jullie allemaal? ik draag zelden een jas om te lopen maar nu de temperaturen rond het vriespunt hangen en het toch durft te regenen is het toch stillaan een must.