Loop je met een loophorloge? Zoja, welke? Ik ben persoonlijk enorm content van de garmin coach functie, en op mijn horloge staat dan gewoon het tempo aangegeven waaraan ik moet lopen. Is een 2-tal minuten zoeken om mooi in die zone te raken, maar erna moet ik er niet te hard meer naar kijken.
Mij helpt het in elk geval. Je opmerking mbt een schema snap ik ook perfecthet is leuker om te lopen als je de vooruitgang merkt (vind ik toch, elk zijn mening uiteraard)
Ik heb een Garmin Fenix en gebruik zelf ook de Garmin Coach. Ga binnenkort terug een schema beginnen, maar eerst terug wat gewenning geven aan het lichaam. Na vorig jaar twee blessures op korte tijd te hebben wil ik eerst effe voelen waar mijn lichaam staat

het is leuker om te lopen als je de vooruitgang merkt (vind ik toch, elk zijn mening uiteraard)

Bij mij kwam er nog eens bij dat ik een baan moest oversteken, waar er net op dat moment verschillende auto's langs beide kanten aan kwamen gereden. Toch ook een 20seconden moeten wachten.