Algemene Loopthread

Bon, ik ga vanavond meer als ramptoerist dan als loper. Als ik de laatste fijnmazige modellen mag geloven is de kans dat het in Torhout zwaar onweert rond een uur of 8 zeer groot. Als onweerliefhebber wordt het dan sowieso een boeiend loopje 😂

Edit: KMI geeft code oranje voor onweer vanaf 19u in West-Vlaanderen. Ik vind het echt op het randje om dit niet gewoon nu al af te gelasten. Stel dat het tegenvalt (grote hagelstenen, veel wind), kan je daar echt met een groot drama zitten. Dat wil je als organisator toch ook niet.

Laatst bewerkt:
Kan zijn dat het niks is, en het kan zijn dat je daar met een pukkelpopscenario zit. Geldt ook voor andere evenementen zoals Graspop in feite. Ben blij dat ik vandaag niet ga (wel zondag)

Prachtig, dat hadden ze veel beter al deze ochtend of zelfs gisteren beslist. Iemand die beetje weerkaarten volgt, wist dat dus al sinds begin deze week. Zie mijn eigen bericht op maandag. Toch wel triest om zo lang te wachten. Sowieso al veel mensen die onderweg zijn

Prachtig, dat hadden ze veel beter al deze ochtend of zelfs gisteren beslist. Iemand die beetje weerkaarten volgt, wist dat dus al sinds begin deze week. Zie mijn eigen bericht op maandag. Toch wel triest om zo lang te wachten. Sowieso al veel mensen die onderweg zijn
Idd wel op laatste nippertje afgelast. Om 15u mail gekregen dat officieel afgelast was, om 19u eerste event dat v start ging.
Enkel het BK zal verplaatst worden naar latere datum, de andere events zouden volledig afgelast zijn (nt 100% bevestigd).
Ik vrees dat de tickets voor volgend jaar geldig zijn.? Ik was in geschreven via het werk.

Niettemin begrijp ik de organisatie wel beetje om zo te treuzelen, 11.800 inschrijvingen... das gelijk een festival aflassen.

Terug
Bovenaan