Algemene Loopthread

Hier ook de marathon zondag. Wel al anderhalve week last van tendinitis net boven linker enkel, gerust en oefeningen en ibuprofen, maar weg is het niet. Na de marathon goed rusten.

Ik twijfel nog welk trein ik zou nemen zondag vanuit Antwerpen, wil mijn nummer zondag afhalen in Brussel, ben eens benieuwd of ze het daar goed georganiseerd krijgen.
De wind staat tegen zondag zeker?

Average Rob en Arno hebben de 82km etappe overleefd. Arno is het zo te zien aan het wandelen, maar dan nog echt heel straf om zo diep te kunnen gaan. Ze hebben duidelijk meer getraind dan ze op hun Strava openbaar hebben gezet.

Dag even dat Rob het moeilijk heeft vandaag, maar is precies zijn tracker die niets meer doorgeeft?

Er staat dat zijn tracker al niet meer geupdatet heeft sinds 9u16 vanmorgen. Bij stilstand stopt de tracker niet, dus zou denken dat het technisch is.

Hier ook de marathon zondag. Wel al anderhalve week last van tendinitis net boven linker enkel, gerust en oefeningen en ibuprofen, maar weg is het niet. Na de marathon goed rusten.

Ik twijfel nog welk trein ik zou nemen zondag vanuit Antwerpen, wil mijn nummer zondag afhalen in Brussel, ben eens benieuwd of ze het daar goed georganiseerd krijgen.
De wind staat tegen zondag zeker?
Integendeel, rechtsachter in de rug.

Vandaag de halve marathon! Daar wel wind op kop in het laatste gedeelte (allez, dat stuk van Wijgmaal naar Leuven langs de Vaart, tussen km 11 en 17.
Ik ben alvast benieuwd naar de startlocatie, want dat is al ineens een ferm stuk vals plat omhoog, al weet ik niet of de start zelf na het stuk omhoog ligt of er middenin :scream:

Integendeel, rechtsachter in de rug.

Vandaag de halve marathon! Daar wel wind op kop in het laatste gedeelte (allez, dat stuk van Wijgmaal naar Leuven langs de Vaart, tussen km 11 en 17.
Ik ben alvast benieuwd naar de startlocatie, want dat is al ineens een ferm stuk vals plat omhoog, al weet ik niet of de start zelf na het stuk omhoog ligt of er middenin :scream:
succes! sebiet den tv eens opzetten en zien hoe je Europees kampioen wordt in Leuven

Gisteren mijn nummer gaan afhalen. De tegenstand gemonsterd, parcours verkend. In Wilsele een ideaal punt gevonden om een demarrage te plaatsen. De benen voelen wel.echt goed dus in denk dat ik de winst in mijn leeftijdscategorie wel kan binnenhalen.

dus in denk dat ik de winst in mijn leeftijdscategorie wel kan binnenhalen.
Dat mag op uwe leeftijd geen probleem zijn. :)

465854607_9130426683642446_3315844046135992619_n.jpg

Ik begin schrik te krijgen voor mijn nummer :D je moet ter plekke wisselen van afstand, maar gaan de HM-nummers daar nog liggen om te wisselen als de 10 start? 🙈

Change of plans, Belgisch singlet aan om een beetje te representen!

Edit: en de seconde dat ik alles afgeef aan de bagage drop begint het te regenen!

Yes, succes! Ik ga op twee plaatsen supporteren. Een keertje in Leuven en eerst in Leefdaal, shit wat een vies stuk bergop hebben ze er daar in gestoken (Mezenstraat).

Toch weer iemand die totaal KO lag na de finish van de 10k. Gelukkig enkele minuten later terug op de been, maar toch eng om die EHBO iemand te zien omdraaien als een lappenpop :unsure:

En de regie liet begaan, dat was het vreemdste.

Geen Rotterdam, Enschede, Parijs of EK voor mij.
Nog een weekje taperen tot de NTMF 115km hier vlak over de grens.
Ik heb er een goed gevoel bij!

Laatst bewerkt:
Hehe, eerste wedstrijd ooit gelopen. Was een stevig loopje met een paar vieze stukken. Wel content met de eindtijd 51'59". Finishlijn lag 450m verder dan ik dacht dus dat was plots wel een lelijke eindsprint :lol:

Hehe, eerste wedstrijd ooit gelopen. Was een stevig loopje met een paar vieze stukken. Wel content met de eindtijd 51'59". Finishlijn lag 450m verder dan ik dacht dus dat was plots wel een lelijke eindsprint :laugh:
Top! Heel mooie tijd ook! Zeker op dit parcours. Ik moet zeggen, iedereen had het over hoe zwaar het was, maar ik vond het pittig, maar doenbaar.

@MichielD4 heb je het nu gewaagd met je nummer? Dat was echt superslecht aangegeven op de website, maar het had zeker nog gelukt. De enige reden dat je je oude nummer moest ophalen eerst, was omdat ze dat dan konden invullen op een kaartje. Maar dat nummer konden ze ook opzoeken in de app, wat ze dus voor mij ook hebben gedaan, omdat ze niet wilden gaan zoeken naar mijn HM-bib :) heel vriendelijke mensen wel! Maar dat mocht beter aangegeven worden.

Terug
Bovenaan