Googke
Well-known member
Ik zal mijn deel van wedstrijdverslagen ook in het zakje doen.
- Teut trail: begin oktober de Teut trail in Zonhoven gelopen (15km). Was mijn eerste trail en vooraf wat schrik dat m'n schoeisel het niet ging aankunnen+ 10 dagen niet gelopen door vakantie ervoor met veel

. Bleek totaal niet nodig, merendeel was zanderige en grindgrond waardoor er geen uitglijdingsgevaar was. Enige "hinderlijke" was dat de verschillende afstanden een andere wegbewijzering hadden (4 tinten blauw ook nog
) dus het was van opletten. Ook veel canicrossers en ongeschreven regel was blijkbaar om hun links te laten lopen. Er waren ook hekskes die ge moest openen waardoor ge tijd verloor, maar ach winnen ging ik sws niet he. Toch was het op en af, door smalle paadjes en soms letterlijk klimmen met het mulle zand. Al bij al een geweldige ervaring en stiekem leuker dan een stratenloop.
- Antwerp half marathon : ik voelde dat de conditie goed zat dus waarom geen gokske wagen ? Er was ook een halve marathon in m'n gemeente, maar dit is toch een nummer dat in een grootstad moet gelopen worden dan passeren langs café Mesjeu en het plaatselijke orkest. Ik had me ingeschreven voor een doeltijd van 2u terwijl ik beter kon, al dan niet gesteund door m'n copain met wie ik liep. Direct een tempo op van 4:30 - 4:45 wat ik nooit vanaf het begin liep en dit kunnen volhouden. Ik at nooit tijdens het trainen en dit nu wél gedaan bij iedere bevoorrading. Het enthousiaste publiek gaf een ongelooflijke boost wat iedereen eens moet meemaken. Dit smaakt naar meer!
- Teut trail: begin oktober de Teut trail in Zonhoven gelopen (15km). Was mijn eerste trail en vooraf wat schrik dat m'n schoeisel het niet ging aankunnen+ 10 dagen niet gelopen door vakantie ervoor met veel

. Bleek totaal niet nodig, merendeel was zanderige en grindgrond waardoor er geen uitglijdingsgevaar was. Enige "hinderlijke" was dat de verschillende afstanden een andere wegbewijzering hadden (4 tinten blauw ook nog
) dus het was van opletten. Ook veel canicrossers en ongeschreven regel was blijkbaar om hun links te laten lopen. Er waren ook hekskes die ge moest openen waardoor ge tijd verloor, maar ach winnen ging ik sws niet he. Toch was het op en af, door smalle paadjes en soms letterlijk klimmen met het mulle zand. Al bij al een geweldige ervaring en stiekem leuker dan een stratenloop.- Antwerp half marathon : ik voelde dat de conditie goed zat dus waarom geen gokske wagen ? Er was ook een halve marathon in m'n gemeente, maar dit is toch een nummer dat in een grootstad moet gelopen worden dan passeren langs café Mesjeu en het plaatselijke orkest. Ik had me ingeschreven voor een doeltijd van 2u terwijl ik beter kon, al dan niet gesteund door m'n copain met wie ik liep. Direct een tempo op van 4:30 - 4:45 wat ik nooit vanaf het begin liep en dit kunnen volhouden. Ik at nooit tijdens het trainen en dit nu wél gedaan bij iedere bevoorrading. Het enthousiaste publiek gaf een ongelooflijke boost wat iedereen eens moet meemaken. Dit smaakt naar meer!
= 7 dagen op 7?
).
Zeker omdat we met de verhuis in het verschiet nog zoveel werk hebben en ik daar ook al niets kan doen. En niets om de stress op af te reageren.