Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toch maar voor Antwerpen halve marathon ingeschreven. Doel is onder de 2u blijven, al ben ik 100% zeker dat ik beter kan. Moet ge uw pacemaker volgen van uw vak of mag ge ook YOLO gaan?ik zou zeggen dat voor de meeste gemakkelijker is net wel de pacers in het begin te volgen, maar dat op het einde der nog bijna niemand meer overschietJe mag zeker YOLO gaan, veruit de meesten doen dat. Het is ook niet altijd eenvoudig om de pacer van in het begin te volgen.

Hoe bedoel je niet makkelijk om de pacers te volgen?Je mag zeker YOLO gaan, veruit de meesten doen dat. Het is ook niet altijd eenvoudig om de pacer van in het begin te volgen.
Omdat je ze niet altijd vindt in je startvak, of je door de trechter plots een stuk erachter zit. Ik vind dat altijd vervelend.Hoe bedoel je niet makkelijk om de pacers te volgen?
alleen niet slim dat de 10k-lopers allemaal het dubbele parcours moesten oversteken om hun tassen te halen 

Te veel dingen die tegensloegen vandaag:
x. min/km en da's wel effe schrikken in een wedstrijd als je ooit een marathon aan 4:45 min/km gelopen hebt. Op het einde wist ik dat het de laatste 5km relatief bergaf was en voelde wel dat ik nog wat extra in de tank had en nog een pak lopers voorbij gestoken, uiteindelijk ergens rond de 70e plaats gefinisht in iets van een 5:45/km gemiddeld.