Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had voor deze keer gewerkt met een coach die men schema maakte. Was heel schappelijk van prijs (40 euro/maand) en vond het zeker een meerwaarde.Proficiat. Welk schema heb je gevolgd? Na 18km al vermoeidheid voelen is wel vrij vroeg. Als je dit nog niet deed, misschien in de toekomst eens een LSD vervangen door een training van 30 a 35km met een paar blokken aan marathontempo. Dat heeft mij geholpen en heb eigenlijk in geen enkele van m'n marathons de man met de hamer tegengekomen.
Nog altijd twee rondes dat je moet lopen op de marathon?Ik had voor deze keer gewerkt met een coach die men schema maakte. Was heel schappelijk van prijs (40 euro/maand) en vond het zeker een meerwaarde.
Vermoeidheid is misschien ook een sterk woord. Het was eerder dat ik voelde dat ik toch al iets meer als een uur aan het lopen was, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb vaak het gevoel bij marathons dat ik me tot +- 16-17km heel fris voel, van +- 16-28km voelt het iets zwaarder maar te doen en vanaf dan begint het heel zwaar aan te voelen. De keren dat ik dat niet had en negatief liep had ik altijd het gevoel dat er nog echt veel meer in zat als ik wat sneller gestart was - terwijl ik nu wel echt het gevoel heb dat ik absoluut het beste er uit heb gehaald dat er in zat.
Ik heb de laatste 6-8 weken een deel van mijn lange trainingen met kwalitatieve blokken gedaan (bv 2x10km met alternerend 1km MP, 1km 4:20 of 3x5km aan MP).
Nee is één grote tour voor de marathon. Veel Belgen aanwezig voor het BK natuurlijk, dat was wel te merken.Nog altijd twee rondes dat je moet lopen op de marathon?
wat zou die andere held op zijn pantoffels hebben gelopen @MrKend54l
Nu ja het issue is ook dat hoe beter je in vorm bent hoe sneller je loopt. Moest je voor een tijd van 3u15 gegaan zijn ipv 2:50 dan had je waarschijnlijk pas moe geweest aan de finish héVermoeidheid is misschien ook een sterk woord. Het was eerder dat ik voelde dat ik toch al iets meer als een uur aan het lopen was, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb vaak het gevoel bij marathons dat ik me tot +- 16-17km heel fris voel, van +- 16-28km voelt het iets zwaarder maar te doen en vanaf dan begint het heel zwaar aan te voelen.
Maar nu zit je echt op je limiet.Hier lijkt alles in orde.Nog iemand problemen met Trenara na de update?
Lig al een hele tijd te sukkelen. Maar het enige probleem wat ik nu nog heb is het volgende :
Trenara, geeft mij een training voor vandaag vb. 9km lopen aan 6.00/km
In Garmin staat deze dan vb. 7km aan 6.10
Dus Garmin past deze precies aan? Wat zou dit kunnen zijn?
En nee het is geen GArmin suggestie, en heb ook niks in GArmin agenda staan ofzo
Die is een opleiding aan het volgen om volgens de principes van jumbo-visma loopschemas op te stellen.
.Ik ga binnenkort lactaattest doen bij de kinesist. Die is een opleiding aan het volgen om volgens de principes van jumbo-visma loopschemas op te stellen.
Heel benieuwd naar.

nochtans altijd gezegd dat ik nooit een marathon ga lopen. Maar 't is hier aankomen in de woonplaats, once in a lifetime ofzo 
Hebt ge geüpdatet naar de nieuwste versie?Zilveren medaille gegarandeerd!
Hier ligt Trenara even buiten, app werkt voor geen meter meer maar ik krijg amper loopkilometers in de benen. Geraak hoegenaamd niet gemotiveerd.
Het is herwerkt naar lopen.Dat wordt veel fietsen dan![]()

al eens sis geprobeerd? https://www.scienceinsport.com/shop-sis/go-range/go-gels/sis-go-isotonic-energy-gel-packVandaag duurloop gedaan van 28km met 4x 10' tempoblokken. Uitgestapt in station Lokeren en zo richting Gent. Uiteindelijk een tempo van 5:41/km. Ging op zich wel, maar de laatste 5km na het laatste tempoblok voelde ik toch wel aan mijn benen. Helaas ook de anti-chafing cream vergeten
Ook gelletjes zijn toch niet zo mijn ding. Ik blijf zoeken naar het ideale voor mij wat voeding betreft.
Ja het zijn die die ik ook nog binnenkrijg. Ik had eens een doos 'blackcurrent' gekocht. Het kan dus ook zijn dat ik die smaak beu benal eens sis geprobeerd? https://www.scienceinsport.com/shop-sis/go-range/go-gels/sis-go-isotonic-energy-gel-pack
enigste gel die ik makkelijk binnenkrijg tijdens het lopen