algemene discussie | Xbox

Voila terug 3 jaar ultimate. 3 jaar Gold gekocht op livekaarten.be . 30 euro per jaar. Dan omgezet. 90 euro voor 3 jaar ultimate, daar kunt ge niet voor sukkelen. Lol dat dit nog steeds gaat 😄.

Voila terug 3 jaar ultimate. 3 jaar Gold gekocht op livekaarten.be . 30 euro per jaar. Dan omgezet. 90 euro voor 3 jaar ultimate, daar kunt ge niet voor sukkelen. Lol dat dit nog steeds gaat 😄.
Dan moet eerst je huidig abbo verlopen zijn vermoed ik?

Heb nog Ultimate tot Oktober 2022

Ok, dus ge koopt voor 3 jaar gold aan. En dan zet je dat over in de store?

Die 3 jaar Gold wissel je direct in zodat je effectief een abonnement Gold hebt dat pas over 3 jaar afloopt. Dan abonneer je je op GamePass Ultimate (1 maand betalen) en die 3 jaar Gold wordt automatisch omgezet in 3 jaar GPU.

Ik heb nu mijn zoon zijn profiel gebruikt, dus opgezet voor 1 euro. Als mijn profiel was geweest moest ik idd 12 euro omzetten omdat ik geen nieuw lid ben.
Ik heb al een profiel waar ik Ultimate Game Pass mee heb (tem 13 augustus nog) maar ga gewoon een nieuw profiel aanmaken dan kan ik voor 1 euro ipv 12 euro verlengen zogezegd ;-)

Vraagje:
ik zou De vault edition van Call of duty willen kopen.
In Belgische store staat die 109 euro
Amerikaanse store 99dollar.
Kan ik op offgamers.com Amerikaanse giftcard kopen (92euro) en dan hiermee achteraf gewoon op De Amerikaanse site bestellen?

Of ga ik foutmelding krijgen als ik het hierna wil downloaden?

Vraagje:
ik zou De vault edition van Call of duty willen kopen.
In Belgische store staat die 109 euro
Amerikaanse store 99dollar.
Kan ik op offgamers.com Amerikaanse giftcard kopen (92euro) en dan hiermee achteraf gewoon op De Amerikaanse site bestellen?

Of ga ik foutmelding krijgen als ik het hierna wil downloaden?

Ik koop ook altijd dollar kaartjes op offgamers. Werkt perfect. Gewoon maken dat u local op USA staat.

Heb nu pas gezien dat bij gold geen x360 en xbox orginal games meer zijn. Het kon natuurlijk niet blijven duren aangezien je deze games ook behoudt na het beeindigen van je abonnement. Jammer dat de splinter cell reeks nooit in de lijst opgenomen is, deze ga ik nu aanschaffen met de gold korting. Of misschien komen ze ooit eens in de gamepass en koop ik ze dan.

Ik kan het nog altijd niet begrijpen, waarom men de series s gemaakt heeft. Ja, om zoveel mogelijk klanten binnen te halen omdat het een goedkope console is. Maar ze hadden gewoon net zoals Sony een diskloze voor 100 euro minder moeten aangeboden hebben. Nu voor 200 euro minder een console die op sommige vlakken zelfs onder doet voor de one x. Bizar. Achter de schermen al zoveel commentaar op geweest van ontwikkelaars...

Bwoa, ik volg in deze toch eerder de Jeff z’n mening. Er zijn genoeg games die weldegelijk 60fps halen op de series S. Het is maar een kwestie van hoeveel moeite je er als developer wilt insteken. En voor arkham knights was het eerst een probleem door die ‘unthetered co-op’ en nu zou het aan de kracht van de series S liggen? En welke games draaien er beter op de OG Xbox one dan op de series S ? (Oprechte vraag btw)

Terug
Bovenaan