Big Boss
Well-known member
Mij gaat het er maar om. Men moet er altijd rekening mee houden gedurende de volledige generatie. Kijk naar halo infinite. Het vlaggenschip van Xbox. Je kan deze beter spelen op one x dan series s. Het ziet er gewoon beter uit op de one x. DF heeft daar nog een video van gemaakt. De belofte van Phil Spencer dat alle games op series s hetzelfde kunnen dan op series x maar in lagere resolutie is al dikwijls bs gebleken. Want in de voorbije 2 jaar zijn er hier en daar al spellen geweest die locked 30 waren op de series s en 60 op de series x. Ik wil dat de spellen vooruit gepusht worden. Ook bij Sony, stop toch met die cross gen games! Maar dat is mijn persoonlijke mening uiteraard. Mensen die heel blij zijn met de series s, des te beter uiteraard. Maar persoonlijk had ik liever een digitale versie van de series x gezien.Bwoa, ik volg in deze toch eerder de Jeff z’n mening. Er zijn genoeg games die weldegelijk 60fps halen op de series S. Het is maar een kwestie van hoeveel moeite je er als developer wilt insteken. En voor arkham knights was het eerst een probleem door die ‘unthetered co-op’ en nu zou het aan de kracht van de series S liggen? En welke games draaien er beter op de OG Xbox one dan op de series S ? (Oprechte vraag btw)
Hier nog een artikel over series s vs one x:
Cross-Gen Face-Off: Xbox Series S vs Xbox One X
The first year of the new console generation has been quite unlike any other - Xbox One and PlayStation 4 releases are …