algemene discussie | Xbox

Heb nu al even een xbox en dat is de eerste keer dat ik krampen in mijn handen voel, vroeger was die beter tov ps4 bakje maar de ps5 controller is nu toch van hoger niveau.

Heb nu al even een xbox en dat is de eerste keer dat ik krampen in mijn handen voel, vroeger was die beter tov ps4 bakje maar de ps5 controller is nu toch van hoger niveau.
Is niet omda gij er krampen van krijgt Da het bakje van PS5 hoger niveau is e?

Er zit meer technologie in zoals die haptische triggers maar keiveel volk zet het uit omdat het hun vertraagt en batterij sneller leeg gaat….

Ikzelf vind het Xbox bakje beter ( nu ook de elite controller) maar das altijd persoonlijke voorkeur e…

Grote /kleine handen…

Ik heb da enkel als ik op de switch speel, na 15 min slapen mijn handen.
Xbox nog geen last van gehad eigenlijk, en game soms 4u na mekaar met die controller.

Er zit meer technologie in zoals die haptische triggers maar keiveel volk zet het uit omdat het hun vertraagt en batterij sneller leeg gaat….

Ikzelf vind het Xbox bakje beter ( nu ook de elite controller) maar das altijd persoonlijke voorkeur e…

Grote /kleine handen…
In tegenstelling tot de meeste, vind ik het heerlijk dat een Xbox controller met AA batterijen werkt. Interne batterij maakt me weinig uit, als deze vervangbaar zou zijn.

In tegenstelling tot de meeste, vind ik het heerlijk dat een Xbox controller met AA batterijen werkt. Interne batterij maakt me weinig uit, als deze vervangbaar zou zijn.
Eerste wa ik altijd doe is een play and charge kit kopen... die batterijen is echt ene grote miserie :p

Grote /kleine handen…
Ik heb gewone handen, vroeger vond ik die van xbox beter liggen ( los van batterij etc )

Eerste wa ik altijd doe is een play and charge kit kopen... die batterijen is echt ene grote miserie :p
Ik koop m'n batterijen in de Ikea. 4,99€ euro en ze gaan vrij lang mee. De lader hangt aan de USB van mijn Xbox, dus altijd een paar dat opgeladen is.
Interne batterijen zijn fijn, tot ze de geest geven. Mijn Xbox 360 controllers werken nog allemaal, van mijn 5 PS3 controllers werken er nog 2, waarvan ene alleen wired. En mijn PS4 controller houdt het max 3 uurtjes uit.

Ik koop m'n batterijen in de Ikea. 4,99€ euro en ze gaan vrij lang mee. De lader hangt aan de USB van mijn Xbox, dus altijd een paar dat opgeladen is.
Interne batterijen zijn fijn, tot ze de geest geven. Mijn Xbox 360 controllers werken nog allemaal, van mijn 5 PS3 controllers werken er nog 2, waarvan ene alleen wired. En mijn PS4 controller houdt het max 3 uurtjes uit.
Enkel met mijn PS4 controller heb ik dit al voor gehad momenteel. Maar kan me wel voorstellen als die heel veel gametime krijgen dat je dat omduur voor hebt

Hoe komt het dat ik updates blijf krijgen v games die allang verwijderd zijn.
Conan is zo ene, staat al lang niet op de Xbox meer gisteren begon die een update te doen.
Iemand een idee.

Ja ik moet zeggen dat guardians of the galaxy voorlopig wel goed is.

Al moet ik zeggen dat Weird West ook wel een pareltje is... staat ook nog maar onlangs op gamepass.

2 weken geleden guardians uitgespeeld, ik had lage verwachtingen na avengers maar dit was toch wel toppertje voor mij. Nu zoals persoon hierboven bezig aan Weird West, i like.

Terug
Bovenaan