In uw favoriete games zitten heel veel exclusieve Sony games. Dus als ik u was, zou ik gewoon de Playstation als hoofd platform gebruiken en de Xbox voor de Xbox exclusive games.
Ik persoonlijk ben altijd een gamer op meerdere consoles geweest. Ik weet nog goed dat de originele Xbox me zeer dierbaar was door games als Halo, slintercell... De Xbox 360 was zelfs mijn hoofd platform voor verschillende jaren door halo, gears, mass effect, oblivion, cod 2 launch op 360, noem maar op. Al was mijn liefde voor Sony nog altijd groot en doordat zij in de 2de helft van de PS3 echt met fantastische games kwamen, is uiteindelijk Playstation terug mijn hoofd platform geworden. En Xbox one is eerlijk gezegd een serieuze fail qua exclusieve games (voor mij toch). Mijn Xbox one had ik dan ook snel verkocht, aangezien Sony echt alles juist gedaan heeft met de PS4. Ik had alles met de PS4. Maar achteraf toch een gears 5 Xbox one x gekocht en die gebruik ik nu voor de exclusieve Xbox games. Plus mijn zoontje speelt er ook op (gamepass spellen, etc). Verkopen zou ik echt niet doen. In het begin van de Xbox one zou ik zeggen ok. Maar nu, je hebt verschillende games nu, en er komen er nog veel aan. Stalker 2, automic heart (geen exclusive games, maar day 1 gamepass), Forza, hellblade 2, starfield, fable, perfect dark,.... Ik zie me ooit een series x kopen. Waarschijnlijk als starfield uitkomt. Want ik heb cloud gaming geprobeerd, op mijn one x, Maar dat is het echt niet! Maar als je je Xbox gaat verkopen ga je die games missen wel...