algemene discussie | Xbox

Die staan los van Game Pass. Microsoft Store/Game Pass en Steam zijn elk hun eigen ecosystem. Als je iets speelt via Game Pass is dat via de Microsoft Store/Xbox app, en zullen die games niet in je Steam library zitten, waardoor je dus ook geen Steam achievements verkrijgt en geen gebruik kunt maken van andere Steam-features zoals de trading cards en eventuele Workshop functionaliteit.

Ok, maar ik bedoel, ik heb nog veel games op Steam die ik niet heb uitgespeeld en ik heb ook een Oculus Quest 2 waarmee ik VR games speel soms

Die ongespeelde games hebben we allemaal pcfreakske. Het is geen misdaad ze ongespeeld te laten. Ik heb games 8 jaar geleden gekocht met de volle overtuiging dat ik ze diezelfde week nog ging beginnen. Maar dan was er een andere game die ik kocht die ik uiteindelijk ook niet ging spelen. Het zij zo.

Waar andere mensen roken en compulsief mastruberen, verspillen wij luttele euro's aan de fantasie van het genieten van een spel dat we in alle waarschijnlijkheid nooit gaan aanraken. Er zijn ergere dingen. Bloodborne staat hier al 3 jaar voorgeïnstalleerd, maar zolang zijn er ook al geruchten over een eventuele pc port. Het leven loopt soms raar menne jongen.

MA GADE NU DIE GAMEPASS KOPEN VERDOMME, TIS MA NE LUTTELE NEURO VO 3 MAAND

Ok, maar ik bedoel, ik heb nog veel games op Steam die ik niet heb uitgespeeld en ik heb ook een Oculus Quest 2 waarmee ik VR games speel soms
Die blijven gewoon staan. Kan je bij wijze van spreken later nog spelen in het rusthuis met je (achter)kleinkinderen.

Ik zou nu gewoon gebruik maken van die promotie en eruit halen wat eruit te halen valt. Daarna kan je nog altijd zien. €1 voor drie maanden een hoop spellekes, daarvoor kunt ge écht niet sukkelen ze. Dat is de prijs van één potteke saus int frituur. :unsure:

Die blijven gewoon staan. Kan je bij wijze van spreken later nog spelen in het rusthuis met je (achter)kleinkinderen.

Ik zou nu gewoon gebruik maken van die promotie en eruit halen wat eruit te halen valt. Daarna kan je nog altijd zien. €1 voor drie maanden een hoop spellekes, daarvoor kunt ge écht niet sukkelen ze. Dat is de prijs van één potteke saus int frituur. :unsure:

Ik heb geen kinderen, dus ja ...

Ik heb besloten om vanavond de Xbox Game Pass voor pc te gaan inorde brengen. Ik hoop dat PayPal een betaaloptie is. Want die gebruik ik al voor Second Life Premium en voor Microsoft 365 Family ( het vroegere Office 365 ).

Klein vraagje echter, stel dat ik zou willen beginnen streamen, hoe moet je dat dan doen ? Via Twitch of zo ?

Power On: The Story of Xbox is nu wereldwijd gratis te bekijken. Deze zesdelige documentaireserie neemt je mee terug naar het prille begin van de videogame console van Microsoft. Het is het onbesproken verhaal van de mensen achter de Xbox, inclusief glitches en bugs. Ter gelegenheid van het twintigjarig jubileum van Xbox nodigt Microsoft je uit achter de schermen voor deze allereerste uitgebreide en authentieke geschiedenis van Xbox.

Elke aflevering behandelt een ander hoofdstuk uit de geschiedenis van Xbox, van het bescheiden begin bij Microsoft tot het ontwerp van het allereerste prototype van de originele console, tot hartverscheurende uitdagingen zoals de Red Ring of Death, tot de poging van Microsoft om Nintendo in 2000 over te nemen, en nog veel meer. Deze documentaireserie zal de herinneringen oproepen bij degenen die sinds dag één op Xbox hebben gespeeld en zal een eyeopener zijn voor degenen die nieuw zijn in gamen! De zes afleveringen zijn gratis beschikbaar op YouTube en hebben Nederlandse ondertiteling.

Doom Eternal staat op de lijst van games.

Volgens deze site kost de one year gamepass DLC 7,50 EUR:

1- Is die DLC aankoop enkel bedoeld voor Xbox of zal die ook werken voor mijn PC als ik gamepass aankoop ?
2- Stel dat Doom verdwijnt van de gamepass, wat gebeurt er dan met de aangekochte DLC ?

Doom Eternal staat op de lijst van games.

Volgens deze site kost de one year gamepass DLC 7,50 EUR:

1- Is die DLC aankoop enkel bedoeld voor Xbox of zal die ook werken voor mijn PC als ik gamepass aankoop ?
2- Stel dat Doom verdwijnt van de gamepass, wat gebeurt er dan met de aangekochte DLC ?

1. Als ik op die link klik zie ik enkel ‘speelbaar op Xbox’ dus betwijfel of die op pc ook werkt

2. Die gekochte DLC ben je nooit kwijt, maar als doom verwijderd wordt van GP ben je er natuurlijk niet veel meer mee.

1. Als ik op die link klik zie ik enkel ‘speelbaar op Xbox’ dus betwijfel of die op pc ook werkt

2. Die gekochte DLC ben je nooit kwijt, maar als doom verwijderd wordt van GP ben je er natuurlijk niet veel meer mee.
Heb net eens de app geinstalleerd en is wel degelijk voor PC maar bevat enkel de DLC's en battlemode. Dus niet de Eternal campaign lijkt me, hoe verwarrend :wallbash:

De documentaire volledig gezien van Xbox op YouTube. Wel de moeite! Goed dat ze eerlijk zijn, en effectief het laten zien zoals het was. Ik vind dit soort dingen wel heel cool. Denk dat de meeste gamers dit wel appreciëren! Echt tof om te zien, good job Xbox!

De documentaire volledig gezien van Xbox op YouTube. Wel de moeite! Goed dat ze eerlijk zijn, en effectief het laten zien zoals het was. Ik vind dit soort dingen wel heel cool. Denk dat de meeste gamers dit wel appreciëren! Echt tof om te zien, good job Xbox!
Ook eens naar kijken.

Terug
Bovenaan