algemene discussie | PlayStation

begin nu meermaals steeds foutmelding te krijg bij het openen van games "cant launch this game or app"
enige wat helpt is dan verwijderen en opnieuw downloaden
als dit echter de volle 100gb is, dan is dit dik ambetant ..
vandaag al control en cod mogen verwijderen en herinstalleren

Vandaag zo’n charge station gekregen voor mijne verjaardag van mijn vriendin 🥳 kan het kwaad dat de controller(s) er constant zouden insteken? Maw is het slecht voor de batterij als je bv maar een uurtje gespeeld hebt en ze er dan al terug insteekt? Vind het geheel wel stijlvol staan ipv de controller ergens plat op een kastje te leggen vandaar :)

welke headset gebruiken jullie ikzelf heb de steelseries arctis pro wireless maar krijg deze niet aangesloten

Sinds vorige week heb ik een raar 'probleem' mijn PS5 staat in rest mode, en als ik op de PS knop op de controller druk, dan gaat de PS5 aan, is de controller aan, maar op mijn tv staat dat ik op de PS knop op de controller moet klikken. Het enige dat ik dan kan doen is stroomkabel uit de console halen en opnieuw opstarten. Nog die hetzelfde probleem hebben?

Vandaag zo’n charge station gekregen voor mijne verjaardag van mijn vriendin 🥳 kan het kwaad dat de controller(s) er constant zouden insteken? Maw is het slecht voor de batterij als je bv maar een uurtje gespeeld hebt en ze er dan al terug insteekt? Vind het geheel wel stijlvol staan ipv de controller ergens plat op een kastje te leggen vandaar :)
ik vroeg mij hetzelfde af:

tldr: lithium-ion battery: niet te vlug opladen, niet te laat opladen. Overnacht in laten steken kan geen kwaad omdat de dock zichzelf uitschakelt.

ik vroeg mij hetzelfde af:

tldr: lithium-ion battery: niet te vlug opladen, niet te laat opladen. Overnacht in laten steken kan geen kwaad omdat de dock zichzelf uitschakelt.
Ok dan steek ik em enkel in als het echt nodig is :) ik plaats de controller er wel in omdat het wat leuker oogt (ik kom ook net een stopcontact te kort voor em permanent in gestoken te laten 😅), de controller van mijn series X blijft er ook mooi in recht staan (zonder de mogelijkheid te kunnen laden uiteraard), is dat probleem ook al opgelost aangezien ik maar 1 controller van iedere console heb/nodig heb 😁

Nee, het is ervoor gemaakt he.

welke headset gebruiken jullie ikzelf heb de steelseries arctis pro wireless maar krijg deze niet aangesloten
Ik heb die ook en bij mij werkt die zonder problemen.
Die steekt gewoon met de USB achteraan in de PS5.

Best wel eerst laten updaten via de PC en hun programma.

Sinds vorige week heb ik een raar 'probleem' mijn PS5 staat in rest mode, en als ik op de PS knop op de controller druk, dan gaat de PS5 aan, is de controller aan, maar op mijn tv staat dat ik op de PS knop op de controller moet klikken. Het enige dat ik dan kan doen is stroomkabel uit de console halen en opnieuw opstarten. Nog die hetzelfde probleem hebben?
Heb het zelf al gevonden, is dus nog steeds die rest mode bug. Vreemd dat ik er nu pas last van heb terwijl ik mijn PS5 al van de launch heb.

10 games geinstalleerd maar ik heb 96gb aan other data op men schijf staan... bij iedereen hier ook zoveel? Wordt ook ni echt minder na het verwijderen van 2 games die ik uitgespeeld heb

10 games geinstalleerd maar ik heb 96gb aan other data op men schijf staan... bij iedereen hier ook zoveel? Wordt ook ni echt minder na het verwijderen van 2 games die ik uitgespeeld heb

Bij mij is het denk ik rond de 50. Het eerste wat ik uitgezet hebt is filmpjes/screenshots als je een trofee haalt. Dan staat de HDD snel vol.

Bij mij is het denk ik rond de 50. Het eerste wat ik uitgezet hebt is filmpjes/screenshots als je een trofee haalt. Dan staat de HDD snel vol.

media gallery hier is maar 4.55gb dus daar zal het niet aan liggen vrees ik?

edit: zou blijkbaar door die backwards compatibility komen en speel eigenlijk voornamelijk ps4 spellen dus mss daardoor :p

PS4Pro is de laatste tijd zeer raar aan het doen. Blokkeren/freeze, geluid/tekst in cutscenes die achter lopen of haperen, ook in het homescreen duurt het lang om door alles te scrollen. Al van alles geprobeerd maar problemen blijven. Al wat zitten zoeken en denk dat de HDD kapot (aan het gaan) is. Iemand hier ervaringen mee. Is nu +-2,5-3 jaar oud. Direct upgraden naar SSD misschien?

Heb net dbrand darkplates gepreorderd (mat zwarte faceplates) voor mijn ps5. Zou in mei verzonden moeten worden...

Vroeger een PS1, PS2 en PS4 gehad, nooit ook maar iets aan veranderd, maar deze keer is dat ding voor mij echt een doorn in het oog :p

Gaat er dus zo uitzien:
dbrand-black-faceplate-ps5-01-0OP5yv.jpeg

(of ja, bijna toch, de middenste 'skin' heb ik er niet bijgenomen, dus dat gaat glanzend zwart blijven ipv mat)

Als je ps5 remote play doet via een ps4 slim die op een 4k tv aangesloten is, kun je dan 4k spelen? Want de slim ondersteunt dit niet maar weet niet hoe het met het videosignaal over netwerk zit

Terug
Bovenaan