algemene discussie | PlayStation

Tof! ABZÛ, The Witness en Subnautica wou ik sowieso heel graag spelen. Ook wel benieuwd naar Enter The Gungeon en Rez.

en Horizon Zero Dawn! Heb het al uitgespeeld maar ben blij voor de mensen die dat nog niet gedaan hebben.

Tof! ABZÛ, The Witness en Subnautica wou ik sowieso heel graag spelen. Ook wel benieuwd naar Enter The Gungeon en Rez.

en Horizon Zero Dawn! Heb het al uitgespeeld maar ben blij voor de mensen die dat nog niet gedaan hebben.
Het is de complete edition van HZD, ideaal dus voor wie de DLC nog niet gespeeld heeft :biglaugh:

Vet, ik heb de disk van hzd maar heb het even gespeeld en dan aan de kant geschoven en mijn ps4 een paar jaar verwaarloosd dus nooit uitgespeeld.

Het is de complete edition van HZD, ideaal dus voor wie de DLC nog niet gespeeld heeft :biglaugh:
Ik was net begonnen aan HZD. Tijdens de release laten liggen na een kwart ofzo van het spel. Hopelijk kan ik die ook claimen voor de dlc inderdaad 😀

Eigenlijk goed gezien. Mensen die geen geld aan 't spel hebben willen geven because reasons spelen het nu mogelijks wel en zijn potentiële kopers van 't vervolg.

De eerste games van beide series waren alleszins top, dus misschien komt er nog eens iets leuks!

Weer 10 gratis spellen!

• ABZÛ
  • Enter the Gungeon
  • Rez Infinite
  • Subnautica
  • The Witness
  • Astro Bot Rescue Mission
  • Moss
  • Thumper
  • Paper Beast
  • Horizon Zero Dawn Complete Edition

161782739_3969130036459588_2253356213629983202_o.jpg
Leuk iniatief, maar helaas geen enkele game die mij boeit.

In juni ofzo moet mijn ps plus worden vernieuwd... Komen er nog deals aan in de store zelf tegen dan? Met Pasen ofzo? Heb nog wat telefoonkrediet dat ik eerst wil bezigen..

De linker trigger van mijn controller piept al 😅
Ik denk wel dat mijn ps4 controller dat ook even heeft gehad, maar dat het gestopt is na een tijdje.

Ooit een ps4 controller helemaal open gegooid omdat die niet meer deftig werkte, bleek achteraf bluetooth storing te zijn door de externe schijf die ik aan mijn ps4 had gehangen en er gewoon bovenop had gelegd 🤦‍♂️

Geen ze alle games van de ps plus collection nu in ps plus gooien? 😅
Wel tof dat oddworld onmiddellijk zo uitkomt

Terug
Bovenaan