algemene discussie | PlayStation

Mja, als je niet voor horror bent, en vr zegt u niks, dan was deze show idd niet veel😄. Alhoewel ff16 er fucking awesome uitziet. Maar er zal binnenkort wel een showcase komen, dan zullen we wel meer te zien krijgen van naughty dog, Spiderman 2, Kotor remake, nieuw guerilla game (shooter),...

Tis niet alleen dat, veel van die zaken wisten we al, het zij officieel of via leaks/logisch nadenken. RE4 remake, super cool dat het nu officieel is, maar was er iemand NIET dacht dat het er ging komen? FF XVI was nu ook niet echt groot nieuws, gewoon klein beetje extra beelden. Stray kenden we ondertussen ook al lang. Dusja meeh.

Tis niet alleen dat, veel van die zaken wisten we al, het zij officieel of via leaks/logisch nadenken. RE4 remake, super cool dat het nu officieel is, maar was er iemand NIET dacht dat het er ging komen? FF XVI was nu ook niet echt groot nieuws, gewoon klein beetje extra beelden. Stray kenden we ondertussen ook al lang. Dusja meeh.
Deze shows zijn er dan ook niet alleen voor de “freaks” die alles volgen. Maar ook de casual gamer. En op die State of Play word eigenlijk nooit iets wereldschokkend getoond. En dat hebben ze op voorhand ook gezegd.

Deze shows zijn er dan ook niet alleen voor de “freaks” die alles volgen. Maar ook de casual gamer. En op die State of Play word eigenlijk nooit iets wereldschokkend getoond. En dat hebben ze op voorhand ook gezegd.
Ja dat weet ik, dat is dus de reden dat ik er ook niet meer naar kijk en de dag nadien wel eens ga piepen voor een paar datums of zo. Ik zeg niet dat ze die state of plays moeten afschaffen of dat ze het enkel mogen doen wanneer er wereld nieuws is in Sonyland. Maar eerder dat ik uit de laaste 2 jaar gemerkt heb dat ik me niet moet ophypen/opblijven voor een Stay of Play.

Wat is het e-mailadres om een refund te vragen van autorenewal PS+? Hun website is een doolhof.
Ik ben 100% zeker dat ik het heb uit gezet. Kans bestaat dat het weer is geactiveerd na systeemupdate of een of andere aankoop uit de store ofzo?

Ik hoef het alleszins niet de komende tijd...

Bedankt!

Wat is het e-mailadres om een refund te vragen van autorenewal PS+? Hun website is een doolhof.
Ik ben 100% zeker dat ik het heb uit gezet. Kans bestaat dat het weer is geactiveerd na systeemupdate of een of andere aankoop uit de store ofzo?

Ik hoef het alleszins niet de komende tijd...

Bedankt!
Refund aanvragen voor een aankoop.
Juist even doorklikken naar “abonnementen”.

E22EB891-3B70-4CF6-8052-853490641D46.jpeg

Moet je nu toch bijbetalen ?

"New PS Plus Premium and Extra Upgrade Fees Reportedly Capped for Huge Periods - PlayStation LifeStyle" https://www.playstationlifestyle.net/2022/06/06/ps-plus-upgrade-fees-capped/
Vanuit bovenstaand artikel:

Those with a current PS Plus Essential membership will be given the option to upgrade their membership to PlayStation Plus Extra or Premium for a pro-rata fee. However, this is a one-time transaction, meaning players have to upgrade to Extra or Premium for the entire duration of their existing membership. This meant that those who had stacked their subscriptions for a period of several years were looking at extremely large fees to upgrade. However, it seems like Sony has now capped those upgrade fees so those PS Plus charges are a bit more reasonable.

As posted on ResetEra, multiple Japanese PS Plus Essential members had been facing large bills to upgrade their membership. One player who was subscribed until the end of July 2027 had been facing a bill of nearly $200 to upgrade to Premium and $135 to upgrade to Extra. Another who was subscribed until April 30, 2034, had a similar situation. Both of these players have now had their fees capped at ¥12,750 (approximately $100) for a Premium upgrade and ¥8,600 (approximately $65) for an Extra upgrade, quite a significant reduction in costs.

Dat betekent dat als je nu een basic PS+ abonnement hebt dat gestacked is tot vele jaren verder, dat je een fee gaat moeten betalen om up te graden naar de hogere versies van PS+(Extra en Premium). Je hebt nog steeds recht op je normale PS+ Essential tot de jaren die je hebt gestacked. De mensen die zijn aangehaald moesten voor al die komende jaren van de lengte van hun abonnement in totaal 65$ bijbetalen om hun PS+ naar Extra te krijgen of 100$ voor naar Premium.

Als je een lopend PS Now abonnement hebt, wordt je sowieso overgezet naar Premium voor de looptijd van je resterende PS Now abonnement.

Als ik ga kijken op mijn ps5 staat god of war al een hele tijd aan 100€, waarschijnlijk een fout met de komma.
Zijn er nog mensen die dit hebben

vraagje, ik zou binnen een paar weken mijn ps4 willen verkopen aan mijn neefje

Hoe pakken we het best aan zodat hij ook alle gekochte/geclaimde digitale games kan spelen die er nog op staan? Als hij zijn eigen account heeft, met ps+, gaat hij dan ook al mijn digitale games kunnen spelen of zullen die voor hem niet speelbaar zijn? Of hangt dat af van of mijn account nog een actieve ps+ heeft?

Ik heb mijn broer mijn PS4 gegeven en had voor hem een account gemaakt op de PS4 mijn account staat er ook nog op maar ik ben afgemeld en hij kan ook niet op mijn account spelen zonder wachtwoord. Maar alle geïnstalleerde games die ik via PS+ heb op mijn PS4 kon hij ook spelen op zijn account ook al had hij geen PS+.
Dus je moet ze eigenlijk gewoon downloaden en afmelden op u account het is als je u account verwijderd op de PS4 dat de gedownloade games ook verdwijnen.

Terug
Bovenaan