Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op de console zelf gaat het wel nog.Niet meer mogelijk om beltegoed op PS account te krijgen?
Ik zie enkel nog de opties:
- codes/cadeaukaarten
- bancontact
- paysafecard
Nog een andere manier om toch nog het beltegoed op het Playstation account te krijgen?
Je moet je telefoonnummer koppelen en dan als primary zetten, daarna niet vergeten te ontkoppelen, anders gaat het uiteraard eerst daarvan afNiet meer mogelijk om beltegoed op PS account te krijgen?
Ik zie enkel nog de opties:
- codes/cadeaukaarten
- bancontact
- paysafecard
Nog een andere manier om toch nog het beltegoed op het Playstation account te krijgen?
Niet via telefoonabonnement, maar prepaid kaarten he.Je moet je telefoonnummer koppelen en dan als primary zetten, daarna niet vergeten te ontkoppelen, anders gaat het uiteraard eerst daarvan af
@Joeri ,op gsm gaat ook volgens mij

Ja weet ik, ik heb ook prepaid, maar ge moet uw telnr koppelen dan...Niet via telefoonabonnement, maar prepaid kaarten he.
Krijg het niet meer gekoppeld...
Steeds de melding: 'Er is iets fout gegaan'; wanneer ik de pincode ingeef die via sms werd toegestuurd.

Ik doe het ook al heel lang, ook met Orange, maar nu steeds die foutmelding bij het koppelen...Met Orange prepaid werkt hier ook gewoon. Doe het al jaren zo. Zo kost mijn telefoon of games eigenlijk niets, afhankelijk hoe je het bekijkt![]()

Ga naar je account settings van de PlayStation zelf. Voeg daar je gsm toe, en daar kan je ook geld toevoegen.Ik doe het ook al heel lang, ook met Orange, maar nu steeds die foutmelding bij het koppelen...![]()
Wablief??? Sorry maar ik vond het fucking awesome! Voor mij leek het zelfs op een showcase! Resident evil 4 remake in maart, Callisto protocol DIT JAAR nog! Let's fucking goo!!!!! Final fantasy 16 en horizon call of the mountain zien er fantastisch uit, stray gratis voor ps plus extra members. Nooit al deze zaken van 1 state of play verwacht! Ik denk dat sommigen hun verwachtingen onrealistisch zijn eerlijk gezegd.Precies niet erg dat ik er niet voor ben wakker gebleven
Is redelijk subjectief gewoon. Die Callisto ziet er niet men ding uit, PS VR ga ik niet halen en FF games zeggen me ook weinig.Wablief??? Sorry maar ik vond het fucking awesome! Voor mij leek het zelfs op een showcase! Resident evil 4 remake in maart, Callisto protocol DIT JAAR nog! Let's fucking goo!!!!! Final fantasy 16 en horizon call of the mountain zien er fantastisch uit, stray gratis voor ps plus extra members. Nooit al deze zaken van 1 state of play verwacht! Ik denk dat sommigen hun verwachtingen onrealistisch zijn eerlijk gezegd.
.Ja ik heb net hetzelfde gevoel. Horrorgames zijn niet mijn ding, PS VR hoef ik ook niet. FF zag er nog interessant uit maar ik had toch gehoopt op iets van Bioware of Naughty DogPrecies niet erg dat ik er niet voor ben wakker gebleven
Maar er was toch duidelijk gezegd geen first party buiten call of the mountain vr. Hoe kan je dan iets van naughty dog verwachten? Ik vond het al een wonder dat we de re4 REMAKE zagen op een gewone state of play. Ma bon, mijn verwachtingen lagen super laag daardoor...Ja ik heb net hetzelfde gevoel. Horrorgames zijn niet mijn ding, PS VR hoef ik ook niet. FF zag er nog interessant uit maar ik had toch gehoopt op iets van Bioware of Naughty Dog
Dat er geen first party getoond ging worden had ik nergens gehoord of gelezenMaar er was toch duidelijk gezegd geen first party buiten call of the mountain vr. Hoe kan je dan iets van naughty dog verwachten? Ik vond het al een wonder dat we de re4 REMAKE zagen op een gewone state of play. Ma bon, mijn verwachtingen lagen super laag daardoor...
. Call of the mountain zag er wel goed uit, alhoewel ik mij ergerde aan de zwevende handen. RE zegt mij ook niets. Gewoon niet mijn genre van games die getoond werdenSony had letterlijk gezegd third-party en sneak peak VR inclusief call of the mountain. Ma bon, ik begrijp dat niet iedereen dat leest en daardoor te verwachtingen heeft van dit soort state of plays...Dat er geen first party getoond ging worden had ik nergens gehoord of gelezen. Call of the mountain zag er wel goed uit, alhoewel ik mij ergerde aan de zwevende handen. RE zegt mij ook niets. Gewoon niet mijn genre van games die getoond werden