algemene discussie | PlayStation

ik ga me begin volgende maand mijn ps5 ssd upgraden met 2tb ssd
voorkeur ging naar de Seagate FireCuda 530 SSD met heatsink
maar de samsung 980 pro zonder heatsink staat nu met korting op 329€
heeft er iemand deze en welke heatsink gebruiken jullie en is dit moeilijk te instaleren die heatsink op ssd.

heeft er iemand deze en welke heatsink gebruiken jullie en is dit moeilijk te instaleren die heatsink op ssd.
Die heatsink ga je niet zelf moeten installeren (zoals je bij een CPU zou doen), die zit al op de SSD. Wat je wel gaat moeten doen, is de faceplate van de PS5 verwijderen en de SSD housing unit openvijzen. Je hebt nl. geen externe toegang tot de SSD slot.

Heb uit interesse (en respect voor de hilarische darkplates-post van dbrand) zo’n plates gepreorderd mét ledstrip.
Zal ervaringen delen en montage documenteren indien er mensen in geïnteresseerd zijn :)

Met dank aan @StanTem nogmaals :coolbrows:

Heb uit interesse (en respect voor de hilarische darkplates-post van dbrand) zo’n plates gepreorderd mét ledstrip.
Zal ervaringen delen en montage documenteren indien er mensen in geïnteresseerd zijn :)

Met dank aan @StanTem nogmaals :coolbrows:
'k Heb al gelezen van annulatiemails. Tot zover heb ik nog geen ontvangen... Duimen maar.

Die heatsink ga je niet zelf moeten installeren (zoals je bij een CPU zou doen), die zit al op de SSD. Wat je wel gaat moeten doen, is de faceplate van de PS5 verwijderen en de SSD housing unit openvijzen. Je hebt nl. geen externe toegang tot de SSD slot.
Op die Seagate zit er een heatsink op maar Bij die van Samsung zit er toch geen heatsink op? En is met de korting toch een groot verschil

Op megekko.nl zoeken naar m.2 heatsink, daar vind je ps5 compatibele heatsinks. Is gewoon een kwestie van een thermal pad te plakken en daarop de heatsink plakken en 2 rubberen bandjes rond doen. 5 min werk.

Volgende week 27 okt, 23u
nieuwe State of Play

Hello again! Just a quick note to tell you that State of Play returns next Wednesday, October 27 at 2:00pm PT / 10:00pm BST. As usual, you can watch our broadcast live on Twitch and YouTube. Hooray!

This time out, we’ll be focusing on announcements and updates for upcoming third-party releases headed to PS5 and PS4.

The show is looking to be ~20 minutes or so, and will share new looks at previously announced games, plus a few reveals from our partners around the world.

See you Wednesday!

Terug
Bovenaan