Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vermoed dat men doelt op het feit dat een onstabiele Wi-Fi van 90 Mpbs slechter is als een bekabeld, stabiel netwerk van 30 Mbps.
Geen packet loss op uw connectie om disconnects en haperingen te vermijden, stabiele connectie zonder dips.
dat is quasi onmogelijk om dat te verzekeren met eender welk overdraag medium.
Statistisch gezien is een kabel verbinding het meest stabiel, dus minder jitter, omdat er minder interferentie is van andere bronnen. Met wifi of cellulaire netwerken heb je potentieel heel veel bronnen die willen gebruik maken van het gelimiteerde medium. Met weinig jitter gaan de pakketten, met hoge waarschijnlijkheid, in volgorde aankomen. Dat vergemakkelijkt de verwerking van die binnenkomende stream aan pakketten, buffers gaan minder vol zijn (gemiddeld gezien). Ik dacht dat bluetooth evengoed kan interfereren met wifi (en omgekeerd) omdat ze op conflicterende frequenties communiceren.
A complete guide to understanding, monitoring and fixing network jitter for Unified Communications and Collaboration environments.
www.ir.com
Een snellere download betekent een grote throughput, maar dat kan dus met of zonder jitter zijn, met/zonder veel delay op sommige packets (door loss en/of congestion en/of timeouts). Een beetje te vergelijken met een uiteindelijk hoog gemiddeld debiet, maar met tussenin potentieel tijdelijke verstoppingen die heel uw watertoevoer afsluiten. Dat is weinig nuttig als alle pakketjes in sequentie moeten aankomen in een real time applicatie, en er dus een relatieve tijdsafhankelijkheid is tussen de pakketten.
Ik krijg geen verbinding meer via de lan kabel met de PS5.. Hij vind ook geen lan kabel, nooit problemen ermee gehad maar sinds mijn verhuis doet hij het niet meer, enkel via draadloos. Iemand nog problemen hiermee gehad of weet wat ik kan doen?
Ik krijg geen verbinding meer via de lan kabel met de PS5.. Hij vind ook geen lan kabel, nooit problemen ermee gehad maar sinds mijn verhuis doet hij het niet meer, enkel via draadloos. Iemand nog problemen hiermee gehad of weet wat ik kan doen?