algemene discussie | PlayStation

rx9SUDM.png

Zit die niet standaard bij die lijst van gratis games met PS+ ? :unsure: Of was dat een andere Mortal Kombat? :D

Niet mijn maand alleszins maar Hell let loose kan wel wat zijn.

Zit die niet standaard bij die lijst van gratis games met PS+ ? :unsure: Of was dat een andere Mortal Kombat? :D

Niet mijn maand alleszins maar Hell let loose kan wel wat zijn.
zit inderdaad in die playstation collectie die beschikbaar is voor PS5 gebruikers. Dus PS5 gebruikers zijn niets met deze game.
Enkel Hell let loose lijkt mij dus interessant

Coole heatsink voor ssd voor PS5.

Zit nog met een vraag:
Mijn broer gaat mijn ps4 gebruiken nu ik een ps5 heb.
Ik heb al mijn saves al naar mijn psplus account gekopieerd.
Moet ik iets doen met mijn profiel op die ps4, of wordt dat automatisch weg gedaan als ik mijn ps5 profiel als primary zet (kan dit makkelijk?)
Hoe zit dat met psplus dan, of volgt dit automatisch het primary profiel?
Ik heb een paar maanden geleden toen ik eindelijk een PS5 heb vast gekregen hier even met geëxperimenteerd omdat ik ook mijn PS4 naar mijn broer heb gegeven.
Ik heb ondervonden dat zolang ik daar als 2de gebruiker op sta hij alle games kan spelen op zijn profiel die ik geïnstalleerd had. En ik had mij zelf afgemeld zodat ik nooit online kan komen op PS4 hij kan dus niks verkeerd doen op mijn profiel op PS4 want je kan zonder paswoord niks doen met mijn account.
Maar als ik mijn profiel verwijder op PS4 kon hij natuurlijk niks meer spelen.
Dus als ik even inlog op zijn PS4 iets download op op ps plus of iets dat ik ooit in de store heb gekocht daarna afmeld kan hij gratis ps plus games of andere games spelen.
Buiten mijn broer zou ik dit natuurlijk niet doen voor iemand anders.

Toevoegen van geld aan de PSN portemonnee is verdwenen
Betalen via belwaarde enz lukt wel nog

Nog mensen dit probleem? Vind niets terug bij playstation

Toevoegen van geld aan de PSN portemonnee is verdwenen
Betalen via belwaarde enz lukt wel nog

Nog mensen dit probleem? Vind niets terug bij playstation
Vannacht nog geld toegevoegd via de Playstation website.
Deels met belwaarde van Orange en deels met QR code bankcontact.
Werkte zoals altijd.

Ik heb wel altijd via de website toegevoegd, want via de PS app of op de ps5 zelf zie ik direct geen mogelijkheid.

Ik heb wel altijd via de website toegevoegd, want via de PS app of op de ps5 zelf zie ik direct geen mogelijkheid.
Die op de ps5 is er wel, tenzij ze het terug hebben veranderd.

In het settings menu van de ps5 is er een mogelijkheid voor, weet niet meer welke knop het was, maar die brengt u in de ps5 browser met de juiste url, procedure voor belkrediet is verder hetzelfde: sms krijgen, etc.

Tegoed toevoegen verloopt via de Sony Entertainment Network website (onder betalingsmethode):

Tegoed toevoegen verloopt via de Sony Entertainment Network website (onder betalingsmethode):

FYI, tijdje geleden was de mogelijkheid om (orange) belkrediet toe te voegen onbruikbaar, ze zullen het al wel gefixt hebben vermoed ik

Terug
Bovenaan