algemene discussie | PlayStation

Ik heb zo al honderden euro's door de jaren heen zien vervallen. En tegenwoordig geven de concurrentie evenveel data voor hetzelfde geld.
Idem hier, ik bel nauwelijks en na die 31 dagen wordt die belwaarde in enkele minuten opgesoepeerd aan mobiele data. Echt weggesmeten geld.
Misschien toch ook eens overschakelen naar Orange Tempo Giga, eigenlijk krijg je voor €15 hetzelfde als bij Mobile Vikings. Enkel die Viking Deals ga ik wel missen :p

Idem hier, ik bel nauwelijks en na die 31 dagen wordt die belwaarde in enkele minuten opgesoepeerd aan mobiele data. Echt weggesmeten geld.
Misschien toch ook eens overschakelen naar Orange Tempo Giga, eigenlijk krijg je voor €15 hetzelfde als bij Mobile Vikings. Enkel die Viking Deals ga ik wel missen :p
Zeker doen, dan heb je elke maand 15 euro aan PSN-tegoed (als je er niet mee belt).

Toch redelijk goed orange, met hier wat promos en acties ook, enja, moest ik het krediet niet in de store kunnen gebruiken zou ik wss ook overstappen ze
Maar ik heb een Telenet abbonement van het werk. Enfin, ik werk bij Telenet, dus ik heb alles van daar 😅.

Maar dat is dan een herlaadkaart? Vervalt uw € 15 dan iedere maand misschien? En kan je dan telkens uw wallet op PSN spijzen met hetgeen je op het einde van de maand overhoudt?
Ja da's een herlaadkaart. Je moet elke maand manueel herladen.
Ge behoudt uw 15 euro en kunt die gebruiken om te bellen of om te betalen voor data na uw maand, maar zou zot zijn het daarvoor te gebruiken.
Elke maand rechtstreeks 15 euro op PlayStation.

Ja da's een herlaadkaart. Je moet elke maand manueel herladen.
Ge behoudt uw 15 euro en kunt die gebruiken om te bellen of om te betalen voor data na uw maand, maar zou zot zijn het daarvoor te gebruiken.
Elke maand rechtstreeks 15 euro op PlayStation.
Hier gaat dat elke maand automatisch dat herladen

Vandaag is het The Last of Us Day.
Nieuwe onthulling vanavond om 18 uur.

Kan vanalles zijn eigenlijk. Patches, remasters, nieuwe game, de langverwachte multiplayer.
Of misschien een eerste trailer van de HBO-serie?

Vandaag is het The Last of Us Day.
Nieuwe onthulling vanavond om 18 uur.

Niks dat de moeite is dus.

hoe kan ik ea play op usa account kopen omdat ik krijg foutmelding via paypall en credit card.
en ik vind nergens een code voor te kopen
Gaat niet dacht ik, ook mede omdat de store telkens herkent dat ge niet in usa zit denk ik...

Met dat het een abbo is moet ge usa paypal of usa cc koppelen, hun policy

Zit nog met een vraag:
Mijn broer gaat mijn ps4 gebruiken nu ik een ps5 heb.
Ik heb al mijn saves al naar mijn psplus account gekopieerd.
Moet ik iets doen met mijn profiel op die ps4, of wordt dat automatisch weg gedaan als ik mijn ps5 profiel als primary zet (kan dit makkelijk?)
Hoe zit dat met psplus dan, of volgt dit automatisch het primary profiel?

Zit nog met een vraag:
Mijn broer gaat mijn ps4 gebruiken nu ik een ps5 heb.
Ik heb al mijn saves al naar mijn psplus account gekopieerd.
Moet ik iets doen met mijn profiel op die ps4, of wordt dat automatisch weg gedaan als ik mijn ps5 profiel als primary zet (kan dit makkelijk?)
Hoe zit dat met psplus dan, of volgt dit automatisch het primary profiel?
Best uw account verwijderen op de PS4 en die weer naar fabrieksinstellingen zetten.
PS+ hangt aan uw account, dus als je uw account op je PS5 zet, heb je ook PlayStation Plus.

Terug
Bovenaan