algemene discussie | PlayStation

Zou het toch raar vinden. Eerst zit je al met zo een lange cross gen periode dat je eigenlijk pas binnen een dik jaar echte next gen games gaat zien. Om dan al een Pro in 2023 uit te brengen is gewoon bizar.

Ook is de prijs van transistors niet aan het zakken. Dit heeft MS ook al aangegeven en is de reden van de Series S. Ze verwachtten niet dat er snel een revisie ging komen van de huidige consoles. Dat maakt het heel moeilijk een kost efficiënte pro versie te maken (of je moet er een 800€ Machine van maken). De vorige generatie was ook al verouderd toen ze uitkwamen, dat is iets wat je nu niet hebt. Er is ook totaal geen vraag naar een 8k machine.
Wat is in de maak he? is ontwerpen ook "in de maak"? :)

Als je de cover open doet moet je maar zachtjes druk zetten en het tegelijk ook wat tegenhouden. Als je uitschiet heb je vanbinnen allemaal krassen. Zou daar niet tegenkunnen ook al zie je die eigenlijk niet als de platen erop zijn.
Het is eigenlijk zo simpel om te doen.

Die 3D audio eens getest maar het geluid op tv setting trekt echt op niks via mijn pc-speakers. Soundbar setting brengt het beste geluid voort maar dan wel zonder 3D audio.

Die 3D audio eens getest maar het geluid op tv setting trekt echt op niks via mijn pc-speakers. Soundbar setting brengt het beste geluid voort maar dan wel zonder 3D audio.
staat dat bij u ook dan afgevinkt, of eerder niet kunnen aanpassen?

Als ik het op tv zet dan kan ik 3D audio aanzetten. Schakel ik daarna over naar soundbar en laat ik 3D audio aan dan blijft het aangevinkt maar kan ik het niet aanpassen. Denk niet dat het werkt op soundbar.

Las hier niet dat die 3D audio enkel voor stereo speakers is, dus geen impact voor mensen met een soundbar. Jammer, had de indruk dat dit ook voor soundbars een verbetering ging tov standaard 5.1 audio.

Staat op de PlayStation Blog dat het enkel voor ingebouwde televisieluidsprekers is.
Geen soundbars dus.
Is het eigenlijk een deftige hoofdtelefoon?
En kan je die bv ook op een ipad gebruiken?
Ik heb heel tevreden van deze koptelefoon. Oorschelpen mochten wel iets groter vind ik.

Geen idee van iPad.

Las hier niet dat die 3D audio enkel voor stereo speakers is, dus geen impact voor mensen met een soundbar. Jammer, had de indruk dat dit ook voor soundbars een verbetering ging tov standaard 5.1 audio.

Staat op de PlayStation Blog dat het enkel voor ingebouwde televisieluidsprekers is.
Geen soundbars dus.

Het is geen soundbar bij mij maar stereo speakers. Alleen klinkt het afschuwelijk als ik het in de settings op tv speakers zet ipv soundbar.

Het is geen soundbar bij mij maar stereo speakers. Alleen klinkt het afschuwelijk als ik het in de settings op tv speakers zet ipv soundbar.
met een degelijke stereo hebt je al die 3D processing niet nodig, ik zie er persoonlijk niet veel voordeel van in.

heb mer er al bij neergelegd dat die 3D audio, eens dat die voor echte surround systemen beschikbaar is, niet veel/geen meerwaarde biedt boven een standaard 5.1, 7.1 of native Atmos setup. Al kunnen ze daar meestal iets beter simuleren.

Ligt dat aan mij of zitten trophies in die nieuwe menu van de PS5 wel heel erg goed verstopt?
Vond dat vroeger wel leuk dat het gewoon zichtbaar was.

Kan iemand is een fotooke posten wat jullie bedoelen met verticale trophies

PS5 op de release, trophies van een game waren toen "horizontaal" opgelijst:

ps5-playstation-5-trophy-lists.original.jpg

PS5 sinds de laatste update, terug een verticale lijst zoals ook op PS4/PS3/PSVITA het geval was:

061423.jpg

Terug
Bovenaan