algemene discussie | PlayStation

Playstation Now eigenlijk een meerwaarde om te hebben?
Zoontje vroeg daar gisteren achter
Ik heb sinds deze zomer een jaarabo genomen en ik vind het wel interessant, ik speel wel weinig gestreamde games, ik download ze vooral, er zijn veel games voor kinderen, momenteel begonnen met x-com 2 en al uren gespeeld met slay the Spire. Je kan het 7 dagen gratis testen dus is een aanrader, verwacht wel niet veel nieuwe games

Ik heb sinds deze zomer een jaarabo genomen en ik vind het wel interessant, ik speel wel weinig gestreamde games, ik download ze vooral, er zijn veel games voor kinderen, momenteel begonnen met x-com 2 en al uren gespeeld met slay the Spire. Je kan het 7 dagen gratis testen dus is een aanrader, verwacht wel niet veel nieuwe games
ah dat is via stream :p

Ik heb een probleempje met mijn game, ik heb ooit Resident Evil remake gekocht met een Amerikaans account omdat dit toen goedkoper was. Nu was ik dat aan het spelen en ik kreeg melding dat na 15min. de applicatie zou sluiten ivm licentieproblemen... Als ik dan Resident Evil terug wil starten zie ik een slotje en als ik op het spel klik, staat er kan niet met de server verbinden om de licentie te verifiëren, en dat ik mijn PS4 als primair moet activeren... maar dan krijg ik de foutmelding dat er onderhoud word gedaan op PS network, Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn? Ik zou dit toch gewoon moeten kunnen spelen zonder dat ik online ga?

Ik heb een probleempje met mijn game, ik heb ooit Resident Evil remake gekocht met een Amerikaans account omdat dit toen goedkoper was. Nu was ik dat aan het spelen en ik kreeg melding dat na 15min. de applicatie zou sluiten ivm licentieproblemen... Als ik dan Resident Evil terug wil starten zie ik een slotje en als ik op het spel klik, staat er kan niet met de server verbinden om de licentie te verifiëren, en dat ik mijn PS4 als primair moet activeren... maar dan krijg ik de foutmelding dat er onderhoud word gedaan op PS network, Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn? Ik zou dit toch gewoon moeten kunnen spelen zonder dat ik online ga?
De servers liggen plat ,tis bij iedereen zo

Ik heb ook eentje gekocht, hierdoor eigenlijk 20% korting op de Ghost of Tsushima upgrade :coolbrows: merci @Goldrusher!
Gisteren 48u na betaling nog geen code ontvangen. Toch maar eens contact opgenomen en blijkt dat ze niet meer beschikbaar waren. Door fout in hun programma kon ik er wel 1 bestellen en betalen. Refund dus...

Heb jij er wel 1 kunnen krijgen? Mijn order was geaccepteerd om 21u16...

Gisteren 48u na betaling nog geen code ontvangen. Toch maar eens contact opgenomen en blijkt dat ze niet meer beschikbaar waren. Door fout in hun programma kon ik er wel 1 bestellen en betalen. Refund dus...

Helaas hier hetzelfde...

Zelfde hier

Die van €40 zijn ook verkrijgbaar op CDKeys, das ook 15% korting.
Zijn er nog betrouwbare websites voor zo'n codes met korting?

Moet zeggen dat ik vorig jaar ook al eens 'problemen' heb gehad met CDkeys. Ik had eens 2 codes tegelijk besteld (100 euro) en de eerste was instant beschikbaar terwijl de andere 72u (en enkele mails) later nog niet zichtbaar was. Geld was wel instant van de rekening maar zelfs met betalingsbewijs hebben ze 5 dagen nodig gehad om die code door te sturen.

Laatste 2 jaar dus toch geen optimale service terwijl dat voordien nooit problemen gaf. Code altijd instant of binnen 12u beschikbaar. Corona?

Die van €40 zijn ook verkrijgbaar op CDKeys, das ook 15% korting.
Bij die van 50€ is het toch -20%?

Zijn er nog betrouwbare websites voor zo'n codes met korting?

post 1, maar CDkeys is de beste. Of hier in B&S

Toch meerdere websites die beweren dat de games al leaked zijn zoals overcooked (ps5) , hitman 2 en predator hunting grounds, we zullen moeten afwachten of dit klopt

EN-PS-Plus-September-2021-1920x1080-1.jpg

Officieel nu. Een tip: je kan een gratis starter pack van Hitman 3 downloaden en dan de levels van Hitman 2 er in importeren. Betere performance, visuals en Dualsense features, eigenlijk een soort PS5 versie van Hitman 2 dan.

Voor mij persoonlijk toch al een pak beter dan vorige maand (waarbij ik geen enkel game geclaimed heb eigenlijk). Nu wel interesse in hitman en overcooked.

Terug
Bovenaan