Die nieuwe versie is enkel op de digitale dan?Het zou dan ook gaan om de digitale versie, zo te lezen/zien
Je ziet het ook aan de schroef van de voet
Ik heb onlangs een ps5 disk versie gekocht in dreamland en ik heb het launch model
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die nieuwe versie is enkel op de digitale dan?Het zou dan ook gaan om de digitale versie, zo te lezen/zien
Je ziet het ook aan de schroef van de voet
Ik heb onlangs een ps5 disk versie gekocht in dreamland en ik heb het launch model
Ik heb sinds deze zomer een jaarabo genomen en ik vind het wel interessant, ik speel wel weinig gestreamde games, ik download ze vooral, er zijn veel games voor kinderen, momenteel begonnen met x-com 2 en al uren gespeeld met slay the Spire. Je kan het 7 dagen gratis testen dus is een aanrader, verwacht wel niet veel nieuwe gamesPlaystation Now eigenlijk een meerwaarde om te hebben?
Zoontje vroeg daar gisteren achter
KloptDie nieuwe versie is enkel op de digitale dan?
ah dat is via streamIk heb sinds deze zomer een jaarabo genomen en ik vind het wel interessant, ik speel wel weinig gestreamde games, ik download ze vooral, er zijn veel games voor kinderen, momenteel begonnen met x-com 2 en al uren gespeeld met slay the Spire. Je kan het 7 dagen gratis testen dus is een aanrader, verwacht wel niet veel nieuwe games

De PS3 games zijn via stream, alle PS4 en PS2 remastered kan je perfect downloaden dus is heel gebruiksvriendelijk, ik heb enkele PS3 games gespeeld zoals red deze redemption en mijn kids spelen de PS3 Lego spellen en nooit echt connectie problemen gehadah dat is via stream![]()
De servers liggen plat ,tis bij iedereen zoIk heb een probleempje met mijn game, ik heb ooit Resident Evil remake gekocht met een Amerikaans account omdat dit toen goedkoper was. Nu was ik dat aan het spelen en ik kreeg melding dat na 15min. de applicatie zou sluiten ivm licentieproblemen... Als ik dan Resident Evil terug wil starten zie ik een slotje en als ik op het spel klik, staat er kan niet met de server verbinden om de licentie te verifiëren, en dat ik mijn PS4 als primair moet activeren... maar dan krijg ik de foutmelding dat er onderhoud word gedaan op PS network, Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn? Ik zou dit toch gewoon moeten kunnen spelen zonder dat ik online ga?
Gisteren 48u na betaling nog geen code ontvangen. Toch maar eens contact opgenomen en blijkt dat ze niet meer beschikbaar waren. Door fout in hun programma kon ik er wel 1 bestellen en betalen. Refund dus...Ik heb ook eentje gekocht, hierdoor eigenlijk 20% korting op de Ghost of Tsushima upgrademerci @Goldrusher!
Helaas hier hetzelfde...Gisteren 48u na betaling nog geen code ontvangen. Toch maar eens contact opgenomen en blijkt dat ze niet meer beschikbaar waren. Door fout in hun programma kon ik er wel 1 bestellen en betalen. Refund dus...
Heb jij er wel 1 kunnen krijgen? Mijn order was geaccepteerd om 21u16...
Zelfde hierGisteren 48u na betaling nog geen code ontvangen. Toch maar eens contact opgenomen en blijkt dat ze niet meer beschikbaar waren. Door fout in hun programma kon ik er wel 1 bestellen en betalen. Refund dus...
Heb jij er wel 1 kunnen krijgen? Mijn order was geaccepteerd om 21u16...
Zijn er nog betrouwbare websites voor zo'n codes met korting?Die van €40 zijn ook verkrijgbaar op CDKeys, das ook 15% korting.
Bij die van 50€ is het toch -20%?Die van €40 zijn ook verkrijgbaar op CDKeys, das ook 15% korting.
Zijn er nog betrouwbare websites voor zo'n codes met korting?
Ja maar die zijn niet beschikbaar.Bij die van 50€ is het toch -20%?
Ik vind van wel je kan eerst is bladeren in hun playstation now cataloog welke games je interessant vindt.Playstation Now eigenlijk een meerwaarde om te hebben?
Zoontje vroeg daar gisteren achter