algemene discussie | PlayStation

Die van mij heeft af en toe nog dat hij voor een seconde disconnect en direct erna weer connect, dit volledig random. Soms totaal niet en soms een paar keer kort op elkaar.
Ik zie het eigenlijk niet zitten om hem terug te sturen, voor hetzelfde geld gebeurd het net bij hun niet of krijg ik een andere in de plaats die meer geluid maakt terwijl die van mij muisstil is.

Mijn eerste PS5 gaf hele rare vlekken bij verschillende games, waardoor bepaalde dingen onspeelbaar waren + kreeg ik bij games als returnal de ene freeze na de andere.

Mijn tweede PS5 kreeg random een freeze waarna het geluid wegviel en daarna de PS5 gewoon uitviel en niet aan te krijgen was de eerste 5 minuten. Dit werd erger tot op een punt dat hij dit 4x op een uur deed en toen heb ik gebeld.

Als je plek tekort hebt op je PS5, kan je PS5 games op de externe HDD stockeren. Je kan ze niet spelen. Wil je ze spelen, dan moet je die weer kopiëren naar de interne HDD. Sony claimt dat dit sneller gaat dan de games opnieuw te moeten installeren of downloaden.

Ik gebruik het enkel om PS4 games op te zetten, die kan je wel vanaf een externe HDD spelen.
Heb je nog steeds het PS5 voordeel van snellere laadtijden als je PS4 games speelt vanaf een externe HDD? Of is dat enkel van toepassing op PS4 games die geïnstalleerd zijn op de interne PS5 SSD?

Denk de mijne ook maar eens op te sturen, volgens mij zit ik met een defect op mijn 2 achterste USB poorten.
Zal daardoor ook wel zijn waarom ik zo veel problemen heb met de externe SSD.

Hoe gaat zo een reparatie in zijn werk en hoe doe ik dat het beste?
Pff, ik heb ook de indruk dat die USB poorten niets doen (vooraan, achteraan).
Die controllers laden gewoon niet op via die poorten...

Heb je nog steeds het PS5 voordeel van snellere laadtijden als je PS4 games speelt vanaf een externe HDD? Of is dat enkel van toepassing op PS4 games die geïnstalleerd zijn op de interne PS5 SSD?
Nee niks van voordeel. Je moet die echt op de interne HDD installeren dan voor snellere laadtijden.

Nee niks van voordeel. Je moet die echt op de interne HDD installeren dan voor snellere laadtijden.
Voor de laadtijden ja, maar de gameboost die sommige games hebben, heb je die dan ook niet? (Ik denk aan de 60 FPS bij Ratchet & Clack bijvoorbeeld)

Voor de laadtijden ja, maar de gameboost die sommige games hebben, heb je die dan ook niet? (Ik denk aan de 60 FPS bij Ratchet & Clack bijvoorbeeld)
Ja had het dus op de laadtijden. Geen idee over de andere voordelen.

Uitnodigingen voor beta firmware 9.00 voor PlayStation 4 worden verstuurd.

De voornaamste features die in dit bètaprogramma van de systeemsoftware zijn bijgewerkt
• Je kunt nu trofeeën van PS5-games bekijken op PS4
• In Berichten kun je nu een groep verwijderen indien je daar de eigenaar van bent. Ga naar het menu Opties en selecteer [Groep Verwijderen]. Als je een groep verwijdert, wordt deze verwijderd voor alle leden.
• Als je nu iemand blokkeert, kun je er ook voor kiezen om tegelijkertijd de groep te verlaten waar alleen jij en diegene in zitten. Je zult geen groepen verlaten waar ook andere spelers in zitten.

Andere functies in deze update
• Zodra een kind de communicatiefuncties voor een game wilt gebruiken, ontvangt de ouder of voogd een melding op de PS4 en PlayStation-app.
Let op: we raden je sterk aan om een back-up van je belangrijkste gegevens te maken voordat je begint met het downloaden van de bèta-software.

Deze keer wel een nieuwe gekregen.

20210730_163714.jpg

Je doorloopt de stappen van bovenstaande link.
Als je op alles kan aanduiden dat de voorgestelde oplossing niet heefr geholpen krijg je een telefoonnummer.
Je belt dan, legt alles nog eens uit en dan sturen ze u een mail met alle richtlijnen. Vrij eenvoudig allemaal.
Wel raar dat ik voor mijn probleem geen enkele stap kan kiezen want staat niet vermeld op de website.
Zal dus wss nu een andere keuze moeten maken, maar dat zal wel geen enkele probleem geven zeker.

Ligt het nu aan mij of zitten er in het witte gedeelte van de console vlekken? Niet dat dat zo’n ramp is, maar als ge van uw console een designstuk wil maken zou dat toch niet echt mogen…

De console staat rechtop op mijne bureau en als het licht erop schijnt valt het echt wel op.

Ligt het nu aan mij of zitten er in het witte gedeelte van de console vlekken? Niet dat dat zo’n ramp is, maar als ge van uw console een designstuk wil maken zou dat toch niet echt mogen…

De console staat rechtop op mijne bureau en als het licht erop schijnt valt het echt wel op.
Sommige hebben hier idd last van. Heb het al vaker gehoord. Je kan mss eens contact opnemen met PlayStation.

Sommige hebben hier idd last van. Heb het al vaker gehoord. Je kan mss eens contact opnemen met PlayStation.
Goh ja, maar om deze daar nu voor te moeten retouren heb ik geen zin in.

ik heb dat destijds ook gehad met mijn PS2. Zat een grote doffe vlek op. Winkelverkoper begreep het niet echt.

Dus zal het hier ook maar bij laten.

heb dit ook, zitten gelijk zwarte vegen op die je niet wegkrijgt ... dacht eerst dat het vuile vingers waren, maar zit echt in de case
wordt ook klein beetje erger als de ps5 wat uren gedraaid heeft

Terug
Bovenaan