algemene discussie | PlayStation

Heb een tijdje geleden de Samsung T5 SSD 1 TB gekocht, wou die dus vandaag aansluiten aan men ps5 maar krijg steeds de fout melding "kan het USB station niet formatteren als uitgebreide USB opslag.

Iemand dat raad heeft? Thanks.

Tuurlijk niet, is ook niet het enige. Communities werden ook in de vuilbak gegooid. En ik herinner mij hoeveel moeilijker het was om aan je friendslist etc te raken op de ps5 dashboard. Friends activities was ook weg, misschien zit dit er al terug in?

Heb een tijdje geleden de Samsung T5 SSD 1 TB gekocht, wou die dus vandaag aansluiten aan men ps5 maar krijg steeds de fout melding "kan het USB station niet formatteren als uitgebreide USB opslag.

Iemand dat raad heeft? Thanks.
Gebruik je de USB aansluiting achteraan ?

Kan toch echt niet klagen voor het 1ste jaar vind ik.

Rachet and clank
Miles morales
returnal
Astro playroom
Demon souls

Zijn toch al 5 exlusives in het 1ste jaar ze moeten u natuurlijk ook liggen maar ik kan toch niet echt klagen.

Vind het eigenlijk wel jammer dat de nieuwe ratchet eigenlijk niet meer op de ps4 komt
Veel van mijn in de tijd digitaal aangekochte ps3 games die je niet op de ps4 kan spelen. Als je console stuk is of de controller laat het afweten, het blijft jammer en vind persoonlijk dat Sony hier toch wel een steek laat vallen

Vind het eigenlijk wel jammer dat de nieuwe ratchet eigenlijk niet meer op de ps4 komt
Veel van mijn in de tijd digitaal aangekochte ps3 games die je niet op de ps4 kan spelen. Als je console stuk is of de controller laat het afweten, het blijft jammer en vind persoonlijk dat Sony hier toch wel een steek laat vallen
Vind dit een grappige post, niet omwille van wat je zegt, zeker niet. Maar omwille dat ik gisteren iemand sprak die compleet tegengesteld redeneerde. Die vond het jammer dat ver elke PS5 game nog naar PS4 kwam en dat dat de PS5 minder speciaal maakte en ook dat games niet optimaal zouden zijn omdat ze moeten rekening houden met de PS4 hardware.

Nu in het geval van R&C zal dat wel kloppen. Deze krijg je gewoon niet draaiende op de PS4 hardware, dus PS5 it is. Voor al die andere games wel een dikke pluim dat ze ook nog naar PS4 komen. Ook al zullen anderen dit misschien niet leuk vinden, to each their own ofc.

op de ps5 kan je ook nog gewoon ps4 games draaien hoor. Maar Ratchet was helaas niet echt mogelijk op de ps4, wegens het hele rift aspect van de game.

op de ps5 kan je ook nog gewoon ps4 games draaien hoor. Maar Ratchet was helaas niet echt mogelijk op de ps4, wegens het hele rift aspect van de game.
Ja dat weet ik, maar dan stopt het helaas ook. Daarom dat de ps4 een beetje een verloren console gaat worden. Je kan er enkel ps4 games op draaien
In principe ga ik de ps5 niet aanschaffen omdat de xbox x series voor mij dan meer te bieden heeft
Het zijn de exclusives die me boeien, niet allemaal, maar om daar nu opnieuw een hele console voor aan te schaffen

Terug
Bovenaan