algemene discussie | PlayStation

Iemand last met het volgende op ps5? : de Spotify muziek blijft soms van een halve seconde tot 3 a 4seconden hangen... Geluid van de game zelf (fifa) loopt gewoon door, maar muziek stopt soms om onverklaarbare reden en gaat plots ineens verder... Echt bizar, dacht eerst dat het aan men headset lag, maar is ook zo als ik geluid laat lopen via de tv...
Al eens proberen herinstalleren? Het proberen waard

Iemand last met het volgende op ps5? : de Spotify muziek blijft soms van een halve seconde tot 3 a 4seconden hangen... Geluid van de game zelf (fifa) loopt gewoon door, maar muziek stopt soms om onverklaarbare reden en gaat plots ineens verder... Echt bizar, dacht eerst dat het aan men headset lag, maar is ook zo als ik geluid laat lopen via de tv...
Heb hier ook last van. Was nochtans niet zo in het begin, maar pas de laatste 2 weken ofzo. Dacht ook eerst dat het aan mijn headset lag. Voorlopig nog geen oplossing gevonden.

We zijn niet de enige, zie deze post op Spotify forum.

Iemand die weet door welke optie mijn ps5 aanschiet wanneer ik de tv open en hij laatst op de ps5 ingang stond? Best vervelend, ben dan rap geneigd om er een hele avond fifa van te maken:p (samsung qled)

Ik kan moeilijk stoppen met maar 1 game :D

Iemand die weet door welke optie mijn ps5 aanschiet wanneer ik de tv open en hij laatst op de ps5 ingang stond? Best vervelend, ben dan rap geneigd om er een hele avond fifa van te maken:p (samsung qled)

Ik kan moeilijk stoppen met maar 1 game :D
HDMI-link dacht ik. Als je dat afzet, gaat je TV ook wel niet meer automatisch aan wanneer je je PS5 aanzet.

In de eerste post zag ik het niet.

Wat zijn betrouwbare websites om een goedkopere code te bemachtigen voor PS+?
Snel googelen kan natuurlijk, maar geen idee of er veel gescamd wordt met zulke codes...

edit: laat maar; 3 posts naar boven mooie officiële deal :)

Laatst bewerkt:
Mijn dbrand darkplates zijn ook eindelijk toegekomen.
Veel beter toch, nee? :)

IMG-4244.jpg

Nu nog een zwarte controller :unsure:

Ik had eigenlijk verwacht dat Sony tegelijk met de nieuwe controllerkleuren ook zelf plates in dezelfde kleuren zou aanbieden. Toch een gemiste kans eigenlijk, hoewel ik het zelf op wit zou houden.

Terug
Bovenaan