algemene discussie | PlayStation

die nieuwe soundboxen van Sony ik denk dat ik ze ga kopen perfect voor mijn pc de huidige zijn al oud ben benieuwd naar de prijs.

die nieuwe soundboxen van Sony ik denk dat ik ze ga kopen perfect voor mijn pc de huidige zijn al oud ben benieuwd naar de prijs.
Idem, mijn bose speakers aan mijn pc desk zijn in elkaar aan het vallen, ruis op de bassen. Al vrees ik dat dit net onder de 300 euro zal worden geprijsd...

Dat zijn dus 2 draadloze speakers met planar magnetic drivers voor waarschijnlijk 300/350/400euro. Koopt dan speakers van KEF ofzo.

Ik zie het nut trouwens niet waarom dat draadloos is. Die speakers zet ge toch links/rechts van uw scherm. Meestal staat uw pc/Playstation daar toch in de buurt?

Dat zijn dus 2 draadloze speakers met planar magnetic drivers voor waarschijnlijk 300/350/400euro. Koopt dan speakers van KEF ofzo.

Ik zie het nut trouwens niet waarom dat draadloos is. Die speakers zet ge toch links/rechts van uw scherm. Meestal staat uw pc/Playstation daar toch in de buurt?
Mijn pc setup heeft meerdere schermen gewone bedrade speakers lukt het niet om die wijd genoeg te zetten, deze draadloos zouden perfect zijn.
Nu ga ik wel de reviews afwachten zien hoe ze zijn en natuurlijk de prijs.

de PS kan mij geen reet schelen tbh die staat aangesloten aan mijn 65' OLED tv en daar blijft hij ook, de sound van de (Sony Bravia OLED XR65A80L) tv is op zijn eigen al subliem.

Als ge het geluid van een A80L al subliem vindt dan zult ge deze speakers ook goed vinden.
Maar het blijft Sony, dus de prijs zal wel aan de hoge kant liggen.

Ik had nu wel 4 speakers verwacht zodat 3D geluid mogelijk zou zijn voor mensen met een desktop setup.

Waarom zou draadloos wel lukken langs uw meerdere schermen en bedraad niet? Ik begrijp het precies niet.

Waarom zou draadloos wel lukken langs uw meerdere schermen en bedraad niet? Ik begrijp het precies niet.

Wellicht omdat hij een vaste kabel heeft tussen beide speakers. Beetje kwaliteit powered speakers hebben natuurlijk gewoon speakercable tussen beide speakers zodat afstand tussen beide onbeperkt is.

Als ge het geluid van een A80L al subliem vindt dan zult ge deze speakers ook goed vinden.

Ik had nu wel 4 speakers verwacht zodat 3D geluid mogelijk zou zijn voor mensen met een desktop setup.

Zou je geen 2 setjes kunnen combineren voor surround te hebben? Zou in theorie toch mogelijk moeten zijn, denk ik dan, buiten de software om...

Dan hadden ze dat wel op de site / in het promofilmpje gezet.
Ik was onder de indruk dat het wel zou kunnen toen ik het op de presentatie zag.
In het promofilmpje tonen ze wel visueel dat het geluid dat van 4 kanten komt.

Screenshot-2025-09-26-113441.png
Maar dat klopt dus precies niet :(
Denk dat ik dan ook maar andere speakers ga zoeken.

Ik was onder de indruk dat het wel zou kunnen toen ik het op de presentatie zag.
In het promofilmpje tonen ze wel visueel dat het geluid dat van 4 kanten komt.

Screenshot-2025-09-26-113441.png
Maar dat klopt dus precies niet :(
Denk dat ik dan ook maar andere speakers ga zoeken.
Ik dacht dat ook toen ik dat filmpje voor de eerste keer zag.

Ik vermoed dat dat van die "fake geluidsbubbels" zijn zoals bv bij de foto die ze gebruiken voor hun "spatial geluid " bij de A95l tv. Daar staan uiteraard in realiteit ook geen speakers.

TVFY23_C_360SSP_M

Laatst bewerkt:

Ik ben geen audiofiel ofzo, maar toen ik voor een nieuwe tv aan het shoppen was koos ik specifiek voor de Sony wegens dat specifieke ding dat hij had met het geluid ben de naam kwijt.

Mijn huidige speakers bij de pc zijn onderling ook verbonden met elkaar je kan die niet wijd genoeg zetten. Waardoor de speakers tussen de monitors komen.

Ik ben geen audiofiel ofzo, maar toen ik voor een nieuwe tv aan het shoppen was koos ik specifiek voor de Sony wegens dat specifieke ding dat hij had met het geluid ben de naam kwijt.

Mijn huidige speakers bij de pc zijn onderling ook verbonden met elkaar je kan die niet wijd genoeg zetten. Waardoor de speakers tussen de monitors komen.
Dat is wel vervelend dat je nog een kabel onderling hebt.

Waarschijnlijk bedoel je Acoustic surface audio. Dat hebben de laatste high end oleds van Sony. Het geluid komt dan precies uit het beeld waar het geluid moet vandaan komen omdat de actuator trilt. Als je uw hand op het beeld legt dan 'voel' je daar ook het geluid.

OT: Alan Wake 2 is blijkbaar een Playstation plus game voor oktober. Natuurlijk dat spel pas gekocht en nog niet gespeeld. :baard:

Terug
Bovenaan