Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem, mijn bose speakers aan mijn pc desk zijn in elkaar aan het vallen, ruis op de bassen. Al vrees ik dat dit net onder de 300 euro zal worden geprijsd...die nieuwe soundboxen van Sony ik denk dat ik ze ga kopen perfect voor mijn pc de huidige zijn al oud ben benieuwd naar de prijs.
Welke nieuwe soundboxen?die nieuwe soundboxen van Sony ik denk dat ik ze ga kopen perfect voor mijn pc de huidige zijn al oud ben benieuwd naar de prijs.
Welke nieuwe soundboxen?
blog.playstation.com
Mijn pc setup heeft meerdere schermen gewone bedrade speakers lukt het niet om die wijd genoeg te zetten, deze draadloos zouden perfect zijn.Dat zijn dus 2 draadloze speakers met planar magnetic drivers voor waarschijnlijk 300/350/400euro. Koopt dan speakers van KEF ofzo.
Ik zie het nut trouwens niet waarom dat draadloos is. Die speakers zet ge toch links/rechts van uw scherm. Meestal staat uw pc/Playstation daar toch in de buurt?
Waarom zou draadloos wel lukken langs uw meerdere schermen en bedraad niet? Ik begrijp het precies niet.
Zou je geen 2 setjes kunnen combineren voor surround te hebben? Zou in theorie toch mogelijk moeten zijn, denk ik dan, buiten de software om...Als ge het geluid van een A80L al subliem vindt dan zult ge deze speakers ook goed vinden.
Maar het blijft Sony, dus de prijs zal wel aan de hoge kant liggen.
Ik had nu wel 4 speakers verwacht zodat 3D geluid mogelijk zou zijn voor mensen met een desktop setup.
Waarom zou draadloos wel lukken langs uw meerdere schermen en bedraad niet? Ik begrijp het precies niet.
Dan hadden ze dat wel op de site / in het promofilmpje gezet.Zou je geen 2 setjes kunnen combineren voor surround te hebben? Zou in theorie toch mogelijk moeten zijn, denk ik dan, buiten de software om...
Ik was onder de indruk dat het wel zou kunnen toen ik het op de presentatie zag.Dan hadden ze dat wel op de site / in het promofilmpje gezet.
Ik dacht dat ook toen ik dat filmpje voor de eerste keer zag.Ik was onder de indruk dat het wel zou kunnen toen ik het op de presentatie zag.
In het promofilmpje tonen ze wel visueel dat het geluid dat van 4 kanten komt.
Maar dat klopt dus precies niet![]()
Denk dat ik dan ook maar andere speakers ga zoeken.
Ik ben geen audiofiel ofzo, maar toen ik voor een nieuwe tv aan het shoppen was koos ik specifiek voor de Sony wegens dat specifieke ding dat hij had met het geluid ben de naam kwijt.Als ge het geluid van een A80L al subliem vindt dan zult ge deze speakers ook goed vinden.
Maar het blijft Sony, dus de prijs zal wel aan de hoge kant liggen.
Ik had nu wel 4 speakers verwacht zodat 3D geluid mogelijk zou zijn voor mensen met een desktop setup.
Dat is wel vervelend dat je nog een kabel onderling hebt.Ik ben geen audiofiel ofzo, maar toen ik voor een nieuwe tv aan het shoppen was koos ik specifiek voor de Sony wegens dat specifieke ding dat hij had met het geluid ben de naam kwijt.
Mijn huidige speakers bij de pc zijn onderling ook verbonden met elkaar je kan die niet wijd genoeg zetten. Waardoor de speakers tussen de monitors komen.