GETHEZ
Well-known member
Ge moet is het hdmi aansluitstuk vastnemen, dat wordt inderdaad echt wel warmDat is echt niet goed, zal je sowieso deurtje moeten open laten als de PS5 opstaat want deze wordt echt wel warm...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge moet is het hdmi aansluitstuk vastnemen, dat wordt inderdaad echt wel warmDat is echt niet goed, zal je sowieso deurtje moeten open laten als de PS5 opstaat want deze wordt echt wel warm...
Ja dat doe ik nu met de Xbox X.Dat is echt niet goed, zal je sowieso deurtje moeten open laten als de PS5 opstaat want deze wordt echt wel warm...
Ik heb gewoon aan de voorkant van de PS5 het deurtje open staan. Dat is bij mij voldoende.Ja dat doe ik nu met de Xbox X.
Ik zet die ook zo dat de fan aan de kant van het deurtje staat.
Zou ik dat ook moeten doen met de Playstation (dus omgedraaid met de achterkant naar voor) of zou enkel het deurtje open doen voldoende zijn?
Als ik de Playstation moet draaien om de fans naar buiten (het deurtje ) te richten, dan kan ik dus niet aan de diskplayer...
Warm, maar niet warm genoeg om een elektrisch vuurtje mee te vervangen deze winter.Hoe warm wordt de Playstation eigenlijk?
Ik zou deze in een afgesloten tv meubel moeten steken.
Als je er juist naast zit misschien wel.Warm, maar niet warm genoeg om een elektrisch vuurtje mee te vervangen deze winter.

Daar doen we het voor!Als je er juist naast zit misschien wel.
Weeral verwarming uitgespaard, gamen voor het klimaat te redden![]()
blog.playstation.com
Ik en mijn partner.Wie gaat er?
3 mei in Brussel.
Tickets tussen 45 en 125 euro.
![]()
Announcing PlayStation The Concert – World Tour 2025-2026
The global concert series kicks off in Europe featuring music from God of War, The Last of Us, Ghost of Tsushima, and Horizon.blog.playstation.com
Dat komt niet als een verrassing toch denk ik? Als we hier ooit nog iets van zouden mogen verwachten dan is het misschien een soort remake door een andere studio. Maar dat zij zelf er klaar mee waren was meer dan duidelijk, Horizon is hun melkkoetje nu dat mooi binnen de lijntjes van Sony hun story games valt.![]()
Killzone developer "done" with series, Guerrilla says of switch to Horizon
Sony developer Guerrilla seems to be done with its Killzone series.www.eurogamer.net
Ik heb dit gisteren wel kunnen doen in de app? Gwn op het level icoontje vanboven en als ik een uitdaging wou starten kreeg ik de melding om de nieuwe voorwaarden te accepteren.Ik kreeg gisteren een mail ivm PlayStation stars, dat je moest akkoord gaan anders ben je deze kwijt, er stond bij je moet de boodschap accepeteren in de app of online store, ik zie juist niks verschijnen, en dat hele gedeelte is gewoon uitgefaseerd in de app zelf. Soit, heb er een paar store credits mee kunnen bekomen, maar zal toch nougat bollen zijn naar de toekomst toe
Idem, de punten die ge krijgt zijn wel peanuts, maar allez als we de om zoveel tijd er xx euro mee goedkoper uitkomen, waarom niet hé. Ik kreeg de mail, deed playstation stars open in de app en kreeg direct de melding om goed te keuren.Ik heb dit gisteren wel kunnen doen in de app? Gwn op het level icoontje vanboven en als ik een uitdaging wou starten kreeg ik de melding om de nieuwe voorwaarden te accepteren.
In mijn ogen zijn deze games nooit bovengemiddeld goed geweest.Dat komt niet als een verrassing toch denk ik? Als we hier ooit nog iets van zouden mogen verwachten dan is het misschien een soort remake door een andere studio. Maar dat zij zelf er klaar mee waren was meer dan duidelijk, Horizon is hun melkkoetje nu dat mooi binnen de lijntjes van Sony hun story games valt.
Resistance was in mijn ogen interessanter qua gunplay, vijanden en levelontwerp, maar Sony laat het ontwerp van deftige shooters graag over aan de third party devs blijkbaar...Ah gevonden nu, met toestemming gegeven, was idd verstopt onder dat icoontje, thx!Ik heb dit gisteren wel kunnen doen in de app? Gwn op het level icoontje vanboven en als ik een uitdaging wou starten kreeg ik de melding om de nieuwe voorwaarden te accepteren.
Zo ver wou ik zelf niet gaan, maar ik geef je wel gelijk, buiten de eerste op PS2 echt amper een herinnering aan.In mijn ogen zijn deze games nooit bovengemiddeld goed geweest.
Ik heb Killzone 2 indertijd wel heel veel online gespeeld, en mijn eindejaarsproject level design op Killzone 3. Dus wel herinneringen eraan, maar idd niets memorabel, zou ook liever Resistance remasters zien dan Killzone.Dat komt niet als een verrassing toch denk ik? Als we hier ooit nog iets van zouden mogen verwachten dan is het misschien een soort remake door een andere studio. Maar dat zij zelf er klaar mee waren was meer dan duidelijk, Horizon is hun melkkoetje nu dat mooi binnen de lijntjes van Sony hun story games valt.
Ik kreeg gisteren een mail ivm PlayStation stars, dat je moest akkoord gaan anders ben je deze kwijt, er stond bij je moet de boodschap accepeteren in de app of online store, ik zie juist niks verschijnen, en dat hele gedeelte is gewoon uitgefaseerd in de app zelf. Soit, heb er een paar store credits mee kunnen bekomen, maar zal toch nougat bollen zijn naar de toekomst toe