algemene discussie | PlayStation

Als ik naar de reddit van playstationstars ga lijk ik toch niet de enige te zijn met problemen.
Ik heb gisteren en eergisteren de maandelijkste games gespeeld, maar de reward heb ik niet ontvangen. En dat waren coins.
Eerder deze week heb ik gewoon een game gespeeld en toen heb ik het verzamelobject wel gewoon gekregen.
Ik zou volgens de app ook gewoon 500 coins krijgen voor een monthly game te spelen, terwijl dat er bij anderen maar 50 zijn.

Laatst bewerkt:
Weet niet of een vraag over PS3 hier nog kan?

Nu ik mijn TV-abonnement heb opgezegd en de donkere avonden er weer aankomen leek het me leuk om mijn oude PS3 af te stoffen en nog eens in de wereld van Skyrim te duiken; vooral voor de sfeer.
De 'Legendary Edition' van Skyrim lijkt me hiervoor dus wel ideaal maar ik weet ook nog waarom ik destijds mijn PS3-versie van Skyrim verkocht heb: dat was één bugfestijn en meer dan eens crashte mijn PS3 zelfs.

Zijn die problemen met de PS3-versie ondertussen opgelost?

@Taxandrian klinkt nogal twijfelachtig, vooral mid tot lategame. Moest je een spare ssd hebben liggen zou je wel wat comfort kunnen inbouwen

En

Misschien beter om de originele Demon Souls eens te bezoeken :p

Originele Demon's Souls heb ik ook nog liggen idd; twee versies zelfs.
Maar dat is toch meer 'combat'-gericht; Skyrim zou ik echt willen spelen voor de sfeer; wat door de natuur, ruïnes dwalen met de sfeervolle muziek op de achtergrond...
Nog wat aan het opzoeken geweest en de Legendary Edition zou toch iets verbeterd zijn tov de originele; denk dat ik mijn kans eens ga wagen als ik die ergens vind aan een democratische prijs.:)

Kunt ge dat?

Zou ik mss wel willen als ge dat ziet zitten, voor mijne 30th edge die in november toekomt. Hoe handig is deze gadget eigenlijk? Dat is maar voor enkel de linker of de rechter joystick??
Ik kan dat, als ik de file heb.
Op thingiverse staat er ene, ik denk dat het diene is.

Hij zegt dat zijn model op Thingiverse staat en er staat maar 1 model op, dus...
En is dat moeilijk om dat uit te voeren, of gewoon ontwerp opladen en hit start?

Indien het ok is voor u, zie je dat zitten, maken en opsturen? Misschien zijn er hier nog gegadigden, kwestie van niet al dat werk voor slechts 1e controller te hoeven doen? Maar als je er dan toch maakt kan ik er mss best enkele nemen? Is dat duurzaam materiaal die resin?

Playstation Plus extra en Premium beschikbaar 15 oktober:

Extra:
Dead island 2
2 Point campus
The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me
Gris
Ghostbusters: Spirits Unleashed
Return to monkey Island
Firefighting Simulator The Squad
Overpass 2
Tour de France 2023
Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands