algemene discussie | PlayStation

Ik wil dat!

Zal wel weer allemaal gescalpt worden zeker.
Een gewone sterveling geraakt daar niet aan zonder het dubbele te betalen aan scalpers vrees is

Hoeveel voor het pakket.? Take my money !

Die touch van die oldskool controller fiche is echt wel brilliant gevonden

De playstation maakt mij niet uit, die staat toch in het tv meubel met een deur. Maar die controller. I… Need… It!

Als ze zeggen “26ste” pre-order, welk uur / tijdzone zouden ze bedoelen. :unsure:

De playstation maakt mij niet uit, die staat toch in het tv meubel met een deur. Maar die controller. I… Need… It!

Als ze zeggen “26ste” pre-order, welk uur / tijdzone zouden ze bedoelen. :unsure:
Wil ik ook wel weten, als ze een edge verkopen en ik kan hem kopen zal ik het wel doen denk ik

tja, voor de looks zou ik het niet doen.
die machines gaan hier allemaal rechtstreeks de rack in.
de lichtjes die ze op all die machines zetten, zeer vervelend als je in een volledig donkere kamer (wil) zitten.

Die upscaling/upsampling/upmixing ziet er wel interessant uit voor FF rebirth specifiek.
Die game zou ik wel eens willen herspelen, los daarvan.
Maar dat is voor het grootste deel van de bestaande games geen meerwaarde, net zoals upmixen van stereo naar 5.1 of atmos op een geautomatiseerde manier bijna nooit een interessanter resultaat levert.

ze mogen wat meer tijd steken in games afleveren die ze niet hardwarematig moeten opwaarderen.
zoals bij the last of us 2, een van de laatste games die ik als technisch af on release beschouw.

Grijs is niet de mooiste kleur, maar moet toegeven dat het mijn nostalgie zeer hard prikkelt. :D

Puur voor de controller zou ik wel overwegen, maar ik heb er al 2...

6011109dc16c0b503352798074994a4c71bd69f0.jpg

Terug
Bovenaan