algemene discussie | PlayStation

De mijne heb ik ondertussen opgestuurd naar Bol.com Rond 25 augustus. Nog steeds "in herstelling". Wil eigenlijk geen herstelling want dan vrees ik na een aantal maanden hetzelfde te hebben.
Zal vervanging worden hoor.
Bij alles wat ik heb opgestuurd naar bol.com heb ik mijn geld terug gekregen.

De mijne heb ik ondertussen opgestuurd naar Bol.com Rond 25 augustus. Nog steeds "in herstelling". Wil eigenlijk geen herstelling want dan vrees ik na een aantal maanden hetzelfde te hebben.
Ik kon u helpen zelf niet aangekochte controller bij mm kan ik maken dat je een nieuwe kreeg daar.

Hoe lang duurt het normaal om een pre-order te cancelen bij Sony? Paar dagen geleden mijn EA FC25 pre-order aangevraagd om te annuleren, maar nog geen antwoord gehad. Wil vermijden dat het spel binnenkort preload en het niet meer lukt.

Hoe lang duurt het normaal om een pre-order te cancelen bij Sony? Paar dagen geleden mijn EA FC25 pre-order aangevraagd om te annuleren, maar nog geen antwoord gehad. Wil vermijden dat het spel binnenkort preload en het niet meer lukt.
Geen idee hoe lang het duurt voor je pre-order gecancelled is. Je kan in ieder geval de preload wel deactiveren just in case : https://www.playstation.com/en-us/support/games/pre-order-games-automatic-download-ps-store/#auto

Hier nog al eens mensen issues gehad met remote play op mac en PS5?

Ik geraak hier echt niet op en heb echt al alles gedaan behalve mijn controller door men scherm gooien.
Ik heb zelf via mijn account mij afgemeld op alle toestellen om vervolgens alles manueel weer opnieuw aan te melden en resetten.

PS en Mac zitten op hetzelfde netwerk en hebben goeie verbinding. Ik heb de App op Mac ook al 2 keer opnieuw geïnstalleerd, na het aanmelden daar zegt hij "hey goed gedaan jongeman, ga nu terug naar je app en veel plezier!!!" Maar in de app staat enkel en alleen maar, "Ej jongeman, meld je aan!!!!" en als ik daar nog eens op klik zegt hij "Hey goed gedaan jongeman, je bent al aangemeld, veel plezier met deze eindeloze loop".

Dusja na meer dan een uur prutsen geef ik het op :)

Binnenkort een 30ste verjaardag editie.

14498f2218157b223f48020f09d566e275ef049d.jpg

4bee8b15f348152c5fff693c341b158ce2b29d80.jpg

edd11f80e2cf117b1d5c57fce32bfd95b1aaf179.jpg

Terug
Bovenaan