GETHEZ
Well-known member
Was via de app hier'k Zie het al, het is een aparte listing in de PlayStation Store via de browser.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was via de app hier'k Zie het al, het is een aparte listing in de PlayStation Store via de browser.
Ga eens kijken straksIs bij iedereen little nightmares 2 int frans?
Bij mij ook maar je kan de taal aanpassenIs bij iedereen little nightmares 2 int frans?
De mijne heb ik ondertussen opgestuurd naar Bol.com Rond 25 augustus. Nog steeds "in herstelling". Wil eigenlijk geen herstelling want dan vrees ik na een aantal maanden hetzelfde te hebben.Een conttroler die onder garantie is bij Mm. Stick drift krijg je meteen een ander mee ?
Zal vervanging worden hoor.De mijne heb ik ondertussen opgestuurd naar Bol.com Rond 25 augustus. Nog steeds "in herstelling". Wil eigenlijk geen herstelling want dan vrees ik na een aantal maanden hetzelfde te hebben.
Ik kon u helpen zelf niet aangekochte controller bij mm kan ik maken dat je een nieuwe kreeg daar.De mijne heb ik ondertussen opgestuurd naar Bol.com Rond 25 augustus. Nog steeds "in herstelling". Wil eigenlijk geen herstelling want dan vrees ik na een aantal maanden hetzelfde te hebben.
Dat is vreemd ik heb gisteren nog 2 demo's gedownload via de ps store op de ps5Waarom is de demo sectie eigenlijk weg in de PS store op de ps5 ?
Althans ik vind het toch nergens meer, enkel nog via de PS app.
Net eens gekeken en staat bij mij een paar categorieën naar beneden. Onder de preorder titels en boven PSVR2Waar vind jij die sectie dan ?
Stond vroeger bij mij als ik gewoon naar beneden scrolde op de PS store pagina
blog.playstation.com
Plucky Squire ziet er echt de moeite uit.![]()
PlayStation Plus Game Catalog for September: The Plucky Squire, Night in the Woods, Under The Waves and more
And Pistol Whip, Secret Agent Clank and more launch on PlayStation Plus Premium.blog.playstation.com
blog.playstation.com
Geen idee hoe lang het duurt voor je pre-order gecancelled is. Je kan in ieder geval de preload wel deactiveren just in case : https://www.playstation.com/en-us/support/games/pre-order-games-automatic-download-ps-store/#autoHoe lang duurt het normaal om een pre-order te cancelen bij Sony? Paar dagen geleden mijn EA FC25 pre-order aangevraagd om te annuleren, maar nog geen antwoord gehad. Wil vermijden dat het spel binnenkort preload en het niet meer lukt.

blog.playstation.com