algemene discussie | PlayStation

**PlayStation Plus Extra and Premium August | Game Catalog**

The Witcher 3: Wild Hunt | PS4, PS5
Wild Hearts Standard Edition | PS5
Cult of the Lamb | PS4, PS5
Ride 5 | PS5
Watch Dogs 2* | PS4
Sword Art Online: Last Recollection | PS4, PS5
Naruto to Boruto: Shinobi Striker* | PS4
Sword Art Online: Alicization Lycoris | PS4
Sword Art Online: Fatal Bullet | PS4
Sword Art Online: Hollow Realization | PS4

**PlayStation Premium | PS VR2 & Classics**

Vacation Simulator** | PS VR2
TimeSplitters | PS4, PS5
TimeSplitters 2 | PS4, PS5
TimeSplitters: Future Perfect | PS4, PS5
Sword Art Online: Lost Song*** | PS4

**PlayStation Plus Extra and Premium August | Game Catalog**

The Witcher 3: Wild Hunt | PS4, PS5
Wild Hearts Standard Edition | PS5
Cult of the Lamb | PS4, PS5
Ride 5 | PS5
Watch Dogs 2* | PS4
Sword Art Online: Last Recollection | PS4, PS5
Naruto to Boruto: Shinobi Striker* | PS4
Sword Art Online: Alicization Lycoris | PS4
Sword Art Online: Fatal Bullet | PS4
Sword Art Online: Hollow Realization | PS4

**PlayStation Premium | PS VR2 & Classics**

Vacation Simulator** | PS VR2
TimeSplitters | PS4, PS5
TimeSplitters 2 | PS4, PS5
TimeSplitters: Future Perfect | PS4, PS5
Sword Art Online: Lost Song*** | PS4

Not impressed, een hele hoop goede spellen er van af gehaald en wat mij betreft niets interessant in de plaats.

Een above average game die een half jaar later op de PS5 verschijnt. wauw

Hetgeen allemaal naar andere consoles is gekomen zijn alles behalve topgames. (Pentintent, Sea Of Thieves etc)

Easy money. Die miljarden investeringen moeten terugverdiend worden. En dit is by far de makkelijkste manier.

MS gaat echt niet Forza Horizon 6, Gears 6 of Fable 4 etc uitbrengen op de Playstation.

Laatst bewerkt:
Amaai, gij moet ne plezante zijn op feestjes...
Het is al een begin, wat er verder van komt zien we wel. Met glazen bollen en speculaties zijn we hier niks.

Iemand die ubisoft + heeft en weet hoe je dan een game naar u ps5 krijgt ?

Hangt er van af wat je vraag juist is.
Ubisoft+ Premium bestaat niet op PlayStation, enkel Ubisoft+ Classics. Dat laatste zit mee in PS+ Extra en in de PS Store kun je die games dus rechtstreeks toevoegen aan je library. Ik neem aan dat dat hetzelfde is als je via PS een Ubi+ abonnement genomen hebt.
Als je je Ubi+ Classics elders afgesloten heb, dan weet ik zelf wel niet hoe je dat koppelt aan je PS account zodat je ook op PS de Classic games kunt toevoegen aan je library (want ik neem aan dat dat wel mogelijk is).

Hangt er van af wat je vraag juist is.
Ubisoft+ Premium bestaat niet op PlayStation, enkel Ubisoft+ Classics. Dat laatste zit mee in PS+ Extra en in de PS Store kun je die games dus rechtstreeks toevoegen aan je library. Ik neem aan dat dat hetzelfde is als je via PS een Ubi+ abonnement genomen hebt.
Als je je Ubi+ Classics elders afgesloten heb, dan weet ik zelf wel niet hoe je dat koppelt aan je PS account zodat je ook op PS de Classic games kunt toevoegen aan je library (want ik neem aan dat dat wel mogelijk is).
Je kan die nieuwe star wars game volledig spelen met een ubisoft + of premium er staat een symbool van playstation als je zo een abbo wil afsluiten. Maar zou geen idee hebben hoe je dat op je ps5 kunt downloaden of je account daaran koppelt.

Je kan die nieuwe star wars game volledig spelen met een ubisoft + of premium er staat een symbool van playstation als je zo een abbo wil afsluiten. Maar zou geen idee hebben hoe je dat op je ps5 kunt downloaden of je account daaran koppelt.

Bedoel je deze pagina: https://store.ubisoft.com/nl/star-w...3Hh5LYtO0BPS2X7OqSsvhT97Zj4VFh60aAiv8EALw_wcB ?
Want daar staat niet expliciet bij dat je het op PS5 kan spelen met een Ubi+ abonnement. Ik ben zelfs zeker dat dat niet het geval is (zoals ik hierboven al zei). Als je op "Selecteer een Editie" klikt om het dus te kopen, dan kom je op een andere pagina waar je nog altijd "Abonneer op Ubisoft+" kunt kiezen ipv de game te kopen, en daar zie je dan duidelijk "Speel een selectie games van je Xbox Series X|S en Xbox One-consoles met ons gaming-abonnement."

Of via hier is het ook duidelijk: https://store.ubisoft.com/nl/ubisoftplus/games?offer=premium . Dit lijkt zelfs mijn vraag hierboven ivm koppelen te beantwoorden, want als je Classics kiest ipv Premium staat er zelfs enkel PC. Dat lijkt te suggereren dat je met een Classics abonnement rechtstreeks bij Ubisoft genomen enkel op PC kunt gamen, en je dus op PS expliciet het abonnement daar zou moeten afsluiten, wat ik wel verrassend vind.
Merci, voor de duidelijkheid.

Terug
Bovenaan