2tb is al direct rond de 200€
€169 met heatsink: https://www.amazon.com.be/-/nl/Heat...0&qid=1718977317&sprefix=sn850,aps,138&sr=8-1
Voor een 1TB met heatsink ben je ook al meer dan €100 kwijt..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2tb is al direct rond de 200€
Daar ga ik niet aan beginnen om dat zelf te doen.Ik heb vorig jaar deze gekocht op Amazon maar dan de NM790 versie maar die is niet beschikbaar dus geen idee wat het verschil is tussen NM710 en NM790, heb het ook maar op aanraden van iemand anders gekocht
Deze is zonder heatsink dus ga je nog apart moeten aankopen
Installatie zeer gemakkelijk uit voeren.
Daar ga ik niet aan beginnen om dat zelf te doen.
Merci voor de optie
blog.playstation.com
Da's flauw.![]()
PlayStation Plus Monthly Games for July: Borderlands 3, NHL 24, Among Us
All playable July 2.blog.playstation.com
Playstation Plus games July:
Borderlands 3
NHL 24
Among us
blog.playstation.com

Sowieso een slim maar voor deals zal hij zelf moeten uitzoeken .Ik krijg de vraag om een nieuwe console te kopen, maar weet niet goed wat ik best kan aanraden eigenlijk, een 4 maken ze niet meer, maar een gewone 5 of een slim, en prijsgewijs, wat raad ik aan?
Optioneel, dit werd niet gevraagd, maar is een extra geheugen ook nodig, eventueel als er deals zouden zijn, icm geheugen?
Dus graag de beste prijs voor een console, al dan niet met goede deal voor extra geheugen??
De firma dankt u bij voorbaat![]()
Ik krijg de vraag om een nieuwe console te kopen, maar weet niet goed wat ik best kan aanraden eigenlijk, een 4 maken ze niet meer, maar een gewone 5 of een slim, en prijsgewijs, wat raad ik aan?
Optioneel, dit werd niet gevraagd, maar is een extra geheugen ook nodig, eventueel als er deals zouden zijn, icm geheugen?
Dus graag de beste prijs voor een console, al dan niet met goede deal voor extra geheugen??
De firma dankt u bij voorbaat![]()
Voor ne copain zijn zoontje, en het hele gezin, dus pro niet meteen nodig denk ikIs het voor een kind? Een terugkerende gamer? Is er een budget? Gamen gaat best breed tegenwoordig.
Ik heb wel geen prime bij Amazon, dan heb ik geen deals?@Ruigen Das Misschien ook even checken met "Prime day" op amazon morgen en overmorgen of ze geen schone deal hebben op ps5's.
Je kan altijd een maandje Prime nemen voor €3 als er een mooie korting, dan kan je direct ook wat pc games downloaden en The Boys enz checken op Prime VideoIk heb wel geen prime bij Amazon, dan heb ik geen deals?

Normaal kunt ge een maand gratis proberen als ge iets koopof desnoods aankloppen bij een kameraad die wel Prime heeft.Ik heb wel geen prime bij Amazon, dan heb ik geen deals?