algemene discussie | PlayStation

Ik heb vorig jaar deze gekocht op Amazon maar dan de NM790 versie maar die is niet beschikbaar dus geen idee wat het verschil is tussen NM710 en NM790, heb het ook maar op aanraden van iemand anders gekocht

Deze is zonder heatsink dus ga je nog apart moeten aankopen

Installatie zeer gemakkelijk uit voeren.
Daar ga ik niet aan beginnen om dat zelf te doen.
Merci voor de optie

Ik krijg de vraag om een nieuwe console te kopen, maar weet niet goed wat ik best kan aanraden eigenlijk, een 4 maken ze niet meer, maar een gewone 5 of een slim, en prijsgewijs, wat raad ik aan?

Optioneel, dit werd niet gevraagd, maar is een extra geheugen ook nodig, eventueel als er deals zouden zijn, icm geheugen?

Dus graag de beste prijs voor een console, al dan niet met goede deal voor extra geheugen??

De firma dankt u bij voorbaat :p

Ik krijg de vraag om een nieuwe console te kopen, maar weet niet goed wat ik best kan aanraden eigenlijk, een 4 maken ze niet meer, maar een gewone 5 of een slim, en prijsgewijs, wat raad ik aan?

Optioneel, dit werd niet gevraagd, maar is een extra geheugen ook nodig, eventueel als er deals zouden zijn, icm geheugen?

Dus graag de beste prijs voor een console, al dan niet met goede deal voor extra geheugen??

Sowieso een slim maar voor deals zal hij zelf moeten uitzoeken .

Of wachten op de 5 pro, nog geen concrete datum maar ze verwachten dit najaar.

Is het voor een kind? Een terugkerende gamer? Is er een budget? Gamen gaat best breed tegenwoordig.

Is het voor een kind? Een terugkerende gamer? Is er een budget? Gamen gaat best breed tegenwoordig.
Voor ne copain zijn zoontje, en het hele gezin, dus pro niet meteen nodig denk ik

En budget, liefst niet te duur, maar we gaan die actie van de Carrefour doen, 2+1 gratis, maar dan zitten we eigenlijk al met 4 bakjes, console plus 3 extra...

Dus nog even uitvissen daarvoor, want het goedkoopste accessoire is gratis... Als we dan een laaddock bijnemen is dat gratis, en dus 30 ipv 70 euro...

En dan spreken we nog niet van een SSD, maar die kan altijd later toegevoegd worden... Tenzij Carrefour dat ook heeft?

We zijn nog aan het bezien, maar de console staat met 513 goedkoopst op bol momenteel

Gamen is duur, zeker als je alles nog moet aankopen

Edit 4 is te veel, ze gaan 1 extra aankopen

Laatst bewerkt:
Prime.be blijft voor de extra's als games en video hier nog altijd wel redelijk waardeloos.
Ik krijg nog altijd betere prijzen via .De variant.

Ik heb wel geen prime bij Amazon, dan heb ik geen deals?
Normaal kunt ge een maand gratis proberen als ge iets koopof desnoods aankloppen bij een kameraad die wel Prime heeft.

Ge kunt ook een maand nemen, iets kopen en bestellen met de prime-verzending en kort na levering annuleren. Amazon biedt zelfs de mogelijkheid om de paar euro terug te betalen als ge annuleert voor vervaldatum van de eerste maand.

Ook aangeraden om te checken op https://nl.pepper.com/nieuw voor deals bij prime days (en black friday) mits daar vele kortingsjagers zitten.

Hagglezon.com biedt mogelijkheid om te vergelijken tussen de verschillende amazon sites...

Sowieso goed vergelijken want gelijk Koonut zegt biedt amazon.de of .fr ook af en toe betere prijzen.

Terug
Bovenaan