algemene discussie | PlayStation

Nog mensen hier die last hebben van hun pulse elite die steeds disconnect en een mogelijke oplossing hier voor hebben?

Heb de ps5 slim disc edition

Enige dat ik online vindt zijn post op reddit van maart en geen oplossingen.

Kan iemand mij zeggen wat de prijs van een jaartje extra is? Er staat enkel nog een abonnement (premium) afsluiten...(in de app) FFS

En 151 vind ik net wat langs de dure kant, voor wat ik er van gebruik...

Ik wil dus mijn abbo verlengen maar met extra ipv premium. Kan ik dat nu al betalen, want heb geen primair betaalmiddel staan, ik regel alles liever direct af... Moet ik nu wachten tot aleer mijn huidge premium afloopt? Ze maken het express weer moeilijk in de menu's precies...

Ik wil dus mijn abbo verlengen maar met extra ipv premium. Kan ik dat nu al betalen, want heb geen primair betaalmiddel staan, ik regel alles liever direct af... Moet ik nu wachten tot aleer mijn huidge premium afloopt? Ze maken het express weer moeilijk in de menu's precies...
Verbeter mij als ik mis ben, maar volgens mij als je een tier dropt, moet je altijd wachten tot de vorige verlopen is.

Pff, net gezien dat The turing test en alle Darksiders uit extra/premium zijn gehaald, toch serieus flauw. Niet dat iemand voor al die abo's volle prijs betaalt maar daarvoor zou cataloog toch groter mogen lijkt me, en ook nooit DLC? Alle betere games komen van de maandelijkse als ik zo eens zie.

a1b0ecbf0c9e33cfaf1fe1206b1e544ad6e1428c.jpeg

Maat van mij had een kapotte R2 trigger bij z’n bij MM aangekochte controller. Die hebben ze toch maar opgestuurd om te laten maken. Na 2 weken kreeg hij bericht dat deze niet meer gemaakt kon worden en dat hij een nieuw exemplaar mocht komen ophalen. Geen idee of elke MM zo werkt.

Ik ben ooit met een DS5 naar MM Oostende geweest [was oorspronkelijke controller aangekocht in Kortrijk] omdat de x knop wat bleef hangen.

Heb direct een nieuwe meegekregen zonder vragen of kijken zelfs 😁

Terug
Bovenaan